Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Dokunma bana...

Dokunma bana...
 

Kirliyim, kötü kokuyorum, kirlenirsin, kokarsın,
Ölmüş aşklar, kırık kalpler, pişmanlıklar attılar
Gönül çöplüğüme...
Leş kargaları, didikliyor sevgi kırıntılarını,
Fareler cirit atıyor, boş hayallerimde.
Kurumuş gül yaprakları savruluyor.
Sevda mektuplarını çuvala dolduruyor,
Mutluluk resimlerini tenekelerde yakıyor eskiciler .
Sevgisizliğin soğukluğunda üşümüş elleri.
Boş içki şişelerinde yerleşmiş dertler,
Hüzünler, sararmış kenarı yırtık zarflara yapışmış pul yerine,
Sokak köpekleri eşeliyor anıları,
Umutları presliyor hurdacılar.
Dokunma bana, kirliyim, kötü kokuyorum, kirlenirsin, kokarsın,
Dokunma, sen temiz kal...

 
Toplam blog
: 39
: 761
Kayıt tarihi
: 08.03.09
 
 

Yaşamı tüm engellere rağmen sürdürmekten yorgun bir savaşcıyım. Anadolu Üniversitesi İş idaresi Bö..