Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Dokunmadan yüreğimdeki sana.

Dokunmadan yüreğimdeki sana.
 

Resim netten,Beyaz ve sarı çiekler ise çok güzeller


İstemek,
herşeyin en iyisini, en güzelini istemek. Tabi ki hepimiz bunu hisseder ve avuçlarımızda kalanlara , zaman zaman sorular sorarız. Bir şiir ne eski , ne yeni. Biraz değişik , istemek ve emin olmak , yapmak ve bozmak arası bir ikilem.

Bu güzel pazartesi, bu güzel hafta başı en güzeli ve en doğruyu karşılasın, hepimizi.

Bir serçe var avuçlarımda,
Bir rüzgar saklı kalmış nefesimde.
Saçlarımı sıkı sıkı bağlamıştım.
Ve gözlerimi, kapalı sandım.
Sana bakmadan geçecektim.
Seni sevmeden uçacaktım rüyalarımdan.
Olmadı.
Serçe rüzgara kapıldı.
Nefesim rüzgarına karıştı.
Saçlarımı açma,
Bir tek teli bile değmeden gözlerine.
Avuçlarını aç ve dokunmadan yüreğimdeki sana.
Özgür bırak yüreğimi.
Aç ve,
Ben seni unutayım.
Sen beni hiç hatırlama.
Ben bir daha rüya bile görmeyeyim.
Hadi , aç avuşlarını.
Yüreğinin kafesinden çıkar beni.
Ne olur.


 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..