Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Dokunmayı bilemedim hiç

Dokunmayı bilemedim hiç
 

Dokunmayı bilemedim hiç. Artık her şey ucuzundan ihtiyaçları karşılamaya yönelikti kanımca. Birkaç öpüş ve sahte sahne sözleri... Dedim ya dokunmayı bilemedim hiç, kutsaldı bana göre dokunuşlar. Hissedilmeyen her dokunuş,
kaybettirir gibi gelirdi bana bir şeyleri. Temiz tutma çabam bundandı soğukluğum bundandı...

Aslında kafamı karıştırdı hayat. Ben hayalimdeki adamı beklerken hayat, o sürede oluverendi.

Ve ben bilemedim beklemem mi gerekiyordu önüme gelen seçeneklerden birini yaşamam mı?

Ve ben bilemedim çeşitli deneyimler kirlenmek miydi büyümek miydi? Ve ben bilemedim aşk var mıydı düşümdeki adam beni bulacak mıydı?

Sonra kızdım ilişkilere doğrularımı karıştırdıkları için. Üzüldüm kendime yaşayamadıklarım için.

Ah be adam biliyor musun artık dualarım olmuyor Tanrıya, ö zlemlerim dile gelmiyor. Ne şuan olmayan sen
Ne şuan olan diğerleri. Anladım… Ben sadece kendime aidim Ve artık müsaadenizle dönüp gideyim.

 
Toplam blog
: 20
: 1393
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

Öğrenci ..