Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Dokunmayın yalnızlığıma

Seni yaşamasaydım yıllar yılı
Böyle tutkulu ve vurgun
Bu kadar acı çekmezdi gözlerim.
Yatağında kan kırmızıya boyanmış Munzurca
Akmayacaktı kuduran ihtiraslar..

Sürgün şafaklarımın kahkahaları sende saklı
Irmak boylarında kedere boğulmuş toyluğum
Seni yaşamasaydım yıllar yılı
Belki anlatacak öykülerim olmayacaktı.

Dokunmayın yalnızlığıma, ben yalnız değilim.
Anılar curnatası bir şarkı gibi dilimde.
Dolanır bütün saatlerin hüzünlü duraklarını.
Sen olmasaydın aşk sözcüğü olmayacaktı ezberimde.

Sen yaşamasaydın yıllar yılı
Tutkunun en hummalı halleriyle kollarımda
Bu denli yaşlanmayacaktı zaman yüzyıllara varıp
Bir gezegen yok olmayacaktı...

Ben kimsesizliğe baş koydum..
Dokunmayın yalnızlığıma...

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..