Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '14

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Döküntüler

Döküntüler
 

“Sende bulduklarım değil, Sensiz kaybettiklerimdir önemli olan.”


Aşk nedir, neyledir ömrü. Bilinmeze sürükler durur seni. Yeri geldiğinde içinden çıkamadığın  bir derttir  gözlerinden sızan acıdır. Aklın her gece hecelerken seni  boyun büker kadere. Ya bendim sen ya da sendin ben der. Düşlerin kırağında  gezersin. Ne elzemli bir duygu ki yalın halde çoğullaşırsın. Derin ve titrek ruhunla  o gözlerin nefesine gömüleyim dersin. Beyaz bir keleğim ha öldü ha öleceğim. Bilsem ki dirileceğim ölümümle uyanacağım.  Dereler çağlarken gönlün bulanır . Akan su sana yol mu alır. Kalbimin saltanatı seninle sürerken mehirim sana olan aşkımın sonsuz burağıdır.  Bırak beni derdim bırak ki yeniden dirileyim.

Ömrüme eklediğim kederimi seninle yalnızlığına sarılıp  yaprak  yaprak   döküleyim.  Ekmek kırıntısı olmayım sofranda olurda beni savurursun günah yüklü o diyarlara. Üzerime basıp geçmesinler alıp öpüp kenara koysunlar. Olurda bir kuş gelir kederimden paylaşır. Belki de  derdimiz  azalır derdin kederiyle. Ağladığım geceye sor beni, dokunduğum düşlere sor beni ,en çokta kendine sor beni. Bil ki cevabını o zaman anlarsın yüceliğini. Bir yudum kadeh dedim ya  son demine kadar aşkın kadehi olsun dedim. Hiç dibinde bırakmadan yudumlayım istedim. Hani derler ya dibinde koyarsan sevdiğinin yüzü çirkin olurmuş , bensem hep dibine kadar yudumladım seni.  Çirkin yüzünde değil de özünde olmasın istedim aslında. Gözlerimle bakmadım kalbimin derinliğindeki seslerimle baktım ve dinledim. 

Bir eylül olsun istedim geceme son düşen yaprak misali.  Her yer sarı sarı toprağa karışıp sonsuz olsun istedim. Eylül dememişler boşu boşuna sonsuz edanın tadıdır ölümsüzlüğün aşkı. Yok mu hiç sözün zaman savrulup yüreğini açacağın. Yok mu dilinde bir hecen tükenmeden dile getireceğin sözün. Sukuta durmasın özün kelamında selam da olsa bir ömrün yeter sevdiğim.

Dökme beni toprağa, örtme üzerimi gözyaşlarınla  gidersem sakın hayıflanma. Yeniden uyandı dersin bu faslın sonuna. Demini almış, yüreğini sarmış yolunu bulmuş dersin ağlama.Aşktın, aşıktın, sevdaydın, beklenilendin, bekleyendin.

Her ne varsa şu alem de sana dair, hepsi güzeldi.

Sesinin ılıklığı içimdeki bir yarayı sarıp iyileştiren merhem gibi yürekliydi.

 

Açtım elimi Yüce Mevla’ya Medet Allah’ım  Medet!.

“Sende bulduklarım değil,Sensiz kaybettiklerimdir önemli olan.”

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..