Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Dokunulmayı özlemek

Dokunulmayı özlemek
 

Lütfen bu yazıyı okumaya başlamadan bir kağıt kalem alın elinize ve hayatınız da sizin için önemli olan on şeyi yazın sıralama en önemliden, daha az önemliye doğru olmalı....

Yazdıysanız listenizi elinize alın ve bakın ne var listede eşiniz, işiniz, anneniz, çocuğunuz eviniz arabanız...............

Şimdi listenizdekinin yarısının üzerini çizin ve vazgeçin tekrar bakın ve hepsini çizin. Çizebildiniz mi ne kaldı hayatınız da..........

İşte yetiştirme yurdunda kalan annnesiz babasız çocukların hayatı sizin üzeri çizili listeniz gibi.............

Kaç gündür bu konulara yoğunlaştım; çünkü evlat edinme fikri geçiyor aklımdan beş yaşında bir çocuk diye düşünüyorum...

Dün akşam bir kaç arkadaşıma bu fikrimi açtığım da biri beş yaşını büyük buldu "Sana anne demez, "dedi... Ama bana anne demesinin bir önemi yok.

Bir başkası, "Sen oyuncak arıyorsun kolay mı çocuk bakmak! Beş yaşında ki çocuğu seçeceksin de bakalım çocuk senin evladın olmayi istiyor mu ? Güzelliğini sağlığını seçmek istiyorsun, "Hayırrrrrrr ben daha çalışıyorum ve yalnız büyütücem daha küçük olsa bakıcı derdi bunu başaramam kendimi tanıyorum..........

Kızkardeşime telefonda bu konuyu açtığım da "Ben sıcak bakmıyorum geldiğin de ayrıntılı konuşuruz, " dedi

Kararım olumlu yönde ama yinede önemli bir karar böyle bir sorumluluğu almadan önce bütün tereddütlerim yok olsun diye eylül ayına kadar beklemeye karar verdim...........

Evlat edinmek zor bir karar; ama yetiştirme yurtlarını ziyaret etmek zor olmamalı hayatın koşturması içinde unutmamalıyız onları bir çikolata bir başlarını okşamak...

En çok dokunulmayı özlüyorlarmış...

Özlemeyenlerde var; onlar zaten bilmedikleri bir şeyi nasıl özlesinler ki...

 
Toplam blog
: 6
: 731
Kayıt tarihi
: 18.10.06
 
 

Üniversite mezunuyum,Türkiye'de Güneydoğu hariç tüm bölgelerde yaşama fırsatı buldum. Şimdi yurtdışı..