Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '09

 
Kategori
Siyaset
 

Dokunulmazlıklar

Dokunulmazlıklar
 

Geçen gün bir televizyon kanalında Sayın, Bülent Arınç ile bir program söyleyişi vardı. Merak ettim dinliyeyim dedim. Konu demokratik açılım, Anayasa da ki bazı değişikliklerin gerçekleştirilmesi gerektiği ve DTP li bazı milletvekillerinin zorla ifade verilmek üzere, götürülmesi ile ilgili bu olayın yanlış bir uygulama olduğunun kanısında olduğunu belirttı. Bu dokunulmazlık haklarını da bilen bazı DTP li milletvekilleride gitmemeyi uygun gördü herhalde. Sonucunu tam olarak bilmiyorum . Şimdi gelelim asıl konuya. Sayın, Bülent Arınç ve Başbakanımız, Cumhurbaşkanımız ve diğer milletvekilleri;

Sizleri meclise getiren vatandaşlarımız adına sormak istiyorum, Bir kişi çıkıp bağırıyorsa hakkını arıyorsa onu güvenlik güçleri veya korumalar tarafından yaka paça bastırıp hapse mi atmak gerekiyor. Tv kanalında gördüğüm kadarıyla başını yere sıkıştırmışlar ağzını kapatmışlar sonra karga tulumba hapise. Memur ve işçi vatandaşlarımız haklarını aramak için yürüyüşler toplantılar yaparken güvenlik güçlerinin müdaheleleri , Öğrenci gençlerimizin eğitimdeki istedikleri imkanların verilmesi ile ilgili yürüyüşlerde yine müdahelelerin yapılması ve daha nice örnekler.

Kısacası değerli milletim, dokunulmazlıklar sadece bizlerin seçtiği milletvekillerine var, lütfen sizlerden rica ediyorum, bizimböyle bir hakkımız yok, onlar istediklerini yapabilirler, zırhları altında, ama bizler malesef...

Eğer milletin dokunulmazlıkları yoksa, sizlerinde olmasın sizde bu milletin içindensiniz. Veya demokratik bir ülkeyiz diyorsanız bizlerinde vatandaş olarak dokunulmazlık haklarımız olsun.

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..