Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Dolandım nemine sokakların, fecrin yare özleminde.

Dolandım nemine sokakların, fecrin yare özleminde.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Solmamış günlerde açan kan kırmızı gül misaliydi.
Ne kül grisiydi bulutların.
Ne de sessiz çığlığı rüzgârın.
Çırpınırdı melteminde câna meftûn yürek,
Sarılası ufkunda hayali, sanki mağrur dağların.

Dolandım nemine sokakların, fecrin yare özleminde.
Baktım ki dinmemiş soğuğu o makûs talihimde.
Bastım yerlere çıplak ayak, yüreğim ellerimde,
Ruha sindi heyecanı, çağlar cân-ı gönlümde.

O ki ben bakışlı cânparem, eridim buğusunda gözlerin.
Hüzün ormanları yeşerdi, mazi oldu adı mahşerin.
Rabbim okşadı sevdamı, ışıltısında her seherin,
Sarıldım aşka doyasıya, ak yazgısıydı kaderin.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..