Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dolandırıcılar şimdi evlere dadandılar

Dolandırıcılar şimdi evlere dadandılar
 

görsel netten alıntı


Dün akşam yemekten kalktık, dişlerimi fırçalamak için lavaboya gitmiştim. O sırada zil çaldı eşim kapının emniyet deliğinden balmış bir genç kız: “Af edersiniz beyefendi ben bitişikteki apartmanda oturuyorum acil hastahaneye gideceğiz 100 liraya ihtiyacımız var kimse vermedi rica etsem verir misiniz 2 saat sonra getireceğim” deyince eşim bir dakika diyerek kapıyı kapatmış. Gelip bana durumu anlattı hemen kapının emniyet zincirini vurup kapıyı araladım. Gayet güzel giyimli bakımlı  25-30 yaşlarında bir genç bayan. Bana da aynı sözleri tekrarladı bitişik apartmanda oturduklarını söyledi. Kendisine kaç yıldır orada oturduklarını sordum, 5 yıl deyince yalan söylediğini anladım zira o apartmanda oturan sakinlerin hepsini tanıyordum. Yüz lirayı 2 saat sonra nereden bulup getirecekti kadının dolandırıcı olduğunu anladım ve hiçbir şey söylemeden kapıyı kapatıp kilitledim.

Dolandırıcılar telefonla veya türlü biçimde insanları dolandırıyorlar ama şimdi de evlere dadandılar. Üstümdeki komşumu apartman kapısının önünde dolandırdılar. Komşum apartman kapısının dışına çıkınca bir genç gelip boynuna sarılmış ve: “A halacığım Allah seni karşıma çıkardı burada mı oturuyorsun?” deyince komşum: “ Seni tanımıyorum kimsiniz” demiş dolandırıcı : “Hala hele bir düşün Memleketteki kuzenlerini bir düşün.” Komşum “Yoksa sen Zonguldak’taki Kuzen İsmail’in oğlumusun?” Dolandırıcı: “Hah işte bildin, bak Halacığım, eşim şu yakın Hastahanede ameliyat olacak acil bazı aletlere ihtiyaç var almaya gidiyorum ileride arkadaşımın dükkanı var 100 lira ondan isteyecektim, ama seni bulmuşken elden neden isteyeyim senden alırım babam da biraz sonra hastahaneye gelecek birlikte getiririz hem seni ziyaret ederiz hem de parayı veririm. Bu apartmanın kaçıncı katında oturuyorsun daire numaran kaç” demiş. Bizim saf komşu hepsini yanıtlamış parayı da eline saymış gidiş o gidiş. Üstelik kendisi yalnız oturuyor kızına telefonla durumu anlatınca: Kızı “Aman anne sen deli misin benim amcamın oğlu yok hem amcam öldü unuttun mu, dolandırmışlar seni sakın kimseye kapıyı açma” demiş. Siz siz olun dışarıda ve apartman içinde kol gezen dolandırıcılara inanmayın, hele telefonla yapılan konuşmalara asla inanmayın hemen telefonunuzu kapatın.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..