Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '08

 
Kategori
Haber
 

Dolandırıcıların yeni yöntemi!

Dolandırıcıların yeni yöntemi!
 

Milliyet


- Siz Ali’nin babası değil misiniz?

- Evet

- Ben, Vergi Dairesinde memurum, geçenlerde sıkıştım Ali’den 150 milyon aldım..Bir daha da görüşemedik..Tayinim çıktı Ankara’ya, bu gece gidiyorum..Acaba parayı size versem, ayıp olur mu?

Kırklı yaşlardaki adamın borcunu ödemek için yanıp tutuşması hoşuna gitmiş babamın...Sesini çıkartamamış..

Adam cebinden bir tomar yüzlük çıkartmış, arasından iki tanesini özenle ayırmış, gülen gözlerle babama uzatmış..

- Siz bana 50 milyon verirseniz?

Babamın yanında o kadar para ne arasın..Emekli adam!

“ Elli milyonum yok” demiş, “İsterseniz bakkalda bozduralım parayı?”

Cep telefonunu çıkartmış beni arayacak…

Telefonu görünce rengi değişmiş adamın, hiçbir şey söylemeden hızlı adımlara uzaklaşmış babamın yanından..

***

Olayı dinlediğim zaman, olana bitene anlam veremedim önce..

Hafızamı bir hayli zorladım, birilerinden alacağım var mı diye?

Çıkamadım işin içinden..

İnsanoğlu ne alacağını unutur ne borcunu!

Benim de unutmama imkan yok!

Düşündüm düşündüm………….

Sonra köşeli jetonum düştü!

“ Paralar sahteydi..” dedim….

“ E adam ikimizi de tanıyor” dedi babam…

***

Kurulan tezgahında güzelliği burada, kim borcunu ödemeye çalışan bir adamın sahtekar olduğundan şüphelenebilir ki?

Babamı yanında para olmaması kurtarmış.

Kim bilir adam, o gün kaç kişinin canını yaktı..

Boşuna dememişler “taş uzaktan gelmez” diye…

Taş bu defa bizi ıskalamış!

************

Aşağıdaki e-mail yazıyı kaleme aldıktan 2 gün sonra elime ulaştı noktasına virgülüne dokunmadan paylaşmak istedim…( 15,01,2008)


Sevgili Ali Kardeşim,

<ı>Sizlere yurdum insanının dolandırıcılık konusunda ne kadar ileri gittiğini,

<ı>Başımızdan geçen bir olayla anlatmak istiyorum. Okuyucularınla paylaşırsan sevinirim.

<ı>Böylelikle diğer esnafında canı yanmaz, bu sahtekarları en kısa zamanda yakalanmasına

<ı>Yardımcı oluruz.

<ı>Çarşıdaki Paket servisi yapan dükkanımızdan paket köfte siparişi veriliyor. Erkek olan

<ı>Bu kişi saadet partisi binasında bekliyorum, gelirken 100 ytl para üstü getirin demiş.Personel

<ı>İstenilen paketi götürmüş adam kapıda karşılamış paketi ve para üstüne ver parayı üst kattan

<ı>Falanca verecek demiş.Çocukta vermiş. Çocuk parayı almaya yukarı çıktığında.Kimsenin olaydan haberi yok. Tabi çocuk dolandırıldığının geç farkına varmış.

<ı>Biz olayı ilgili makamlara ilettik ama diğer esnaf arkadaşların canı yanmasın diye

<ı>Bu yazıyı yazma gereğini hissettim.

<ı>Başarılarının devamını dilerim.

<ı>Mustafa Kıcıroğlu

<ı>Mis Köfte Ailesi

<ı>

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..