Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Dolarda Hedef 6 Liraya İndirmek Olmuş, Rakamlar 1’den Değil 6’dan Başlıyor Galiba

Dolarda Hedef 6 Liraya İndirmek Olmuş, Rakamlar 1’den Değil 6’dan Başlıyor Galiba
 

Dolar kuru 6 liraya doğru inince yandaş medya “dolar düştü” diye başlık atıyor.

Haberin detayını görmediğim için ben de eski seviyesine indi sanıyorum.

Bakıyorum, 6.40’tan 6.30’a düşmüş.

Ben şahsen böyle bir durumda dolar düştü demeye utanırım.

Bir de “hızlı”, “sert” düştü gibi ifadeler kullanılıyor.

6 liranın altına düşse ne yapacaklar merak ediyorum.

Ya arkadaş düşen bir şey yok, 6 lira olsa ne olacak.

Bir de “oyunlarını bozduk” tarzında ifadeler var, 6 lira dolar kuru krizdir ya neyi bozmuşsun!

Hiç 6 liranın altında bir rakam telaffuz edeni duydunuz mu?

Niye etmiyorlar, bu dolar kuru böyle mi kalacak! Nereden çıktıysa oraya inmesi lazım. Bu yılın başında 3,75’miş.

Merkez Bankası faizi 17,75’ten 24’e çıkardı da ancak 6.15’e düşebildi.

Utanmazsanız yine çıkın doları düşürdük diye başlık atın, düşen dolar değil ki biziz.

Dolar 6 lira bandında üç kuruş ileri 5 kuruş geri gidip geliyor, bunları döviz kurunun düşürüldüğü şeklinde haber yapmak ayıptır. İnsanlar da gerçekten düşürüldüğünü zannediyor. Borcu harcı var seviniyor. Halkı kandırmaktır bu. Benzin haberi gibi verin, üç kuruş çıktı beş kuruş indi.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..