Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '20

 
Kategori
Döviz / Altın
 

Doların 1 TL Olması İçin

Şu “doların düşmesi” ifadesine uyuz oluyorum…

Kaça düşecek; 7’den 6’ya düşünce ne olacak, ekonomi kurtulacak mı?

Bir şeyi yap ya da yapama ama kıytırık hesaplar yapma bana; benim param neyse dolar mıdır nedir aynı olacak.

Dolar 2 lira olsa bile parası değerli ülkeler karşısında yüzde elli dezavantajlısın.

Çok açık, doların 1 TL olması için Türkiye’nin ekonomik bakımdan ABD ile aynı durumda olması lazım.

Tarih boyunca askeri olarak hep önde ekonomi olarak arkada kaldık. Nedir bu ekonomi denilen şey, niye biz bunu başaramıyoruz!

Milletçe zengin olamıyorsak zengin görünürüz. Zaten kapitalist düzen, içimizden bazıları alsın yürüsün. ABD’de sanki herkes milyoner mi. Büyük şirketleri çık, gerisi bizim gibi ama parası değerli, bizimki de öyle olsun.

Mesela ben sitti sene zengin olamam çünkü yetenek yok, olmayalım da zaten, Koçlara Sabancılara el verelim. Gelir adaleti deniliyor ama olmuyor zaten yok böyle bir şey. Milli gelir artsın bana üç kuruş kalsın, zaten üç kuruşluk adamım; zengin ülke olalım!

Diğerini olamıyorsak yani bu da bir yol, üstelik kolay , zengine para kazan diyeceksin.

Dolar düşer, işsizlik biter, buraya da yazıyorum!

Ben fakir kalmışım fakirdim!

Hem bir yazımda söyledim kimsenin dikkatini çekmedi, fakir insanlarımızın hepsi haksızlık ve adaletsizlik yüzünden fakir değil, kişilik yapıları.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..