Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Doldur Gözlerine

DOLDUR GÖZLERİNE KIZ ÇOCUĞU HAYALLERİNİ

Biliyorum özlemim, kör topal zamanlarında ilerliyoruz. Sen benden uzakta, ben senden ırakta yürümekteyiz işte. Dışı düşsüzlüğe gebe kalmış bir gecenin koynunda boyun bükmekteyiz. Bazen gözlerimiz nemlenmekte, bazen de özlem aramıza perdelenmekte. Ama bırakmak yok sevgili. Mutluluk umuda yol olmuşsa, artık dönüş yok bu yoldan. Ölüm ölümümüzü öldürmeden gitmek yok sevgili. Bırak ellerinden içmeyeyim bir bardak suyu. Bırak gözlerinde sabahlamasın yüreğim. Uzaklarda bana ait bir cümle ol yeter. Koynumda sonbaharları kurban edemesen de bırak yanımda hep umut ol yarınlara.

Geceyi sessizce bitirmeye hazırlanırken yüreğim düşen yaprağın sesiyle irkildi yine. Nicedir kimseyi getirmemişti yüreğim bu ağacın dibine. Kimseyi de istemiyordu zaten. İçimdeki maviler donmuştu bu gecenin ayazında. Bir sevdayı tek başına yaşamayı seçmekti belki de benimkisi. Yalnızlığımın sorumluluğunu taşıyacak kadar yürekliydim. Geceler bir sancı olup içime işledi; ama yüreğimin en güzel yerine oturttuğum o sevdayı düşündükçe içime yayılan Sıcaklık alıp götürürdü tüm sancılarımı

Kaç gece beklemiştim seni. Kaç gece koynuma hasretini alıp uyumuştum. Kaç gece yalnızlık sancısıyla kıvranıp durmuştum, gökteki yıldızlar yüreğime atılan birer taş gibi gelmişti bana. Yine de her şeye değerdi bu bekleyişim.
 
Bütün yollar sana çıkıyordu ama ben asıl senin yolunun benimkiyle kesişmesini bekliyordum galiba. yıllar geçmişti hep vardın ama bir tek bu an yanımdaydın işte burda bu ayaz gecenin dondurduğu asırlık çınarların çevrelediği bu park da . Hani bir yerlerde varlığını hissedersin ve bir gün mutlaka gelip seni bulacağını bilirsin ya… Hani bu yüzden hayatına giren herkesi geçici olarak görüp sadece ona odaklanır ve sadece onu beklersin ya… Hani onun geleceğine dair umudunu bir tek gün bile kaybetmeden her güne ‘Belki de bugün gelecek’ diye başlarsın ya… İşte öyle bir şey beni bu saatte buraya sürükleyen…

Yakınımdasın hem de çok yakınımda hissediyorum nefesini ama ne gariptir ki bu gecenin sessizliğini bozacak yükseklikte adını haykırıp seslensem de yüreğine sesimin yankıları hayat denen bu acımasız duvarları aşamadan geri sekiyor yüreğime. olsun be sevgili Bırak ellerinden içmeyeyim bir bardak suyu. Bırak gözlerinde sabahlamasın yüreğim .Uzaklarda bana ait bir cümle ol yeter. Koynumda sonbaharları kurban edemesen de bırak yanımda hep umut ol yarınlara...

Bak kör bir yüreğe sevgiyi öğretiyorsun. Büyüyor içimde ölen bir çocuk. Yarım değil artık cümlelerim. Mutluluk fiilinden umut deryası cümleler kuruyorum denizinin ve gökyüzünün maviliklerine. Rüzgarı omuzlarıma alıp bulutlara yeni göç yolları buluyorum. Biliyorum her yol sana... Biliyorum her söz sana. Evet zor yaşadıklarımız.. 

Bırak aramızdaki özleme bakıp durma. Kefenle gözlerindeki ıslaklığı. Gece bizi yaşama zamanı Gün bizi bizde yaşatma anı…

Doldur gözlerine kız çocuğu hayallerini. Yürü bana doğru harf harf. Yürü bana doğru dua dua. Bir de gelirken bana, bir avuç maviyi çok görme sakın ve unutma ruhumun diğer yarısı özleyebildiğim kadar sensin ve sevdiğim kadar bensin. Seni özlemenin  en güzel yanı seninle her gün yeniden doğmak yeşiline ve maviliklerine. İzin ver seninle hayatlansın bu hayatım  Nerede olursan ol benimle kal. Ben, bu yürek attığı sürece seninleyim…

                                                         Sevgimle kal yağmur yüreklim . . .

rumuz: gülendam

 
Toplam blog
: 13
: 147
Kayıt tarihi
: 16.01.19
 
 

MERHABALAR   ÖNCELİKLE TEŞEKKÜRLER MİLLİYET tıpkı deniz gibidir HAYAT ... bugun yine üstü kapalı ..