Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Doldur saki...

Doldur saki...
 

gece olmak...


Ey saki yine ben geldim.

Doldur bana karanlığın en hüzünlüsünü,

Acıların en koyusunu getir de içeyim.

Mutsuzluk versin, verdiğin içki, karanlıkla sarhoş olayım.

Kadehten aldığım her yudumla, içime karanlık çöksün...

Korkulardan, acılardan, ölümden,

Kokteyl yapta getir ey saki,

Ölüm olayım, acı olayım, korku olayım ey saki...

Yok mudur başka çeşidin?

Hani sen bana, çeşit çeşit içki verecektin...

İçkilerin en matemlisini, yeislerin en koyusunu ver saki,

İçeyim, içtikçe kanımın rengi, kırmızıdan siyaha dönsün,

Bulutların karanlığını getir bana, gecenin zifirini ver,

İstemem mutluluk, bana mutsuzluğun acısını getir

Aydınlık mı var ilerde? Bir ışık zerresi mi var?

Kapat saki görmesin gözlerim ışığı,

Ben karanlıkta karayım,

Ne aydınlık ne mutluluk, bana karanlık gerek,

İçimdeki boşluğu, gecenin karanlığıyla doldurup,

Kadehimi şerefine kaldırıp tek sefer de,

Gözlerimi tavana dikip içeyim...

Ben sana geldim karanlıkların sakisi,

Matemlerin bekçisi

Bugün sendeyim neyin varsa getir

Donat masamı, ben içeyim sen doldur,

İçimdeki kanın rengi karanlık olsun.

Sevgilimin gözbebeğinin siyahından getir bana saki

İstemem beyazı onun olsun

Karanlıkla sarhoş olayım saki

Sevgilimin saçını ilmek yapıp boynuma geçireyim

Kimseden cellatlık beklemeden saki

Altımdaki iskemleye, mağrur,

Gözlerim boşlukta, göğsüm ilerde,

Omuzlarım dik vurayım tekmeyi.

Karanlığın sonsuzluğuna,

Sonsuzluğun karanlığına,

Kanat açar gibi gideyim.

Doldur saki sarhoş et beni,

Karanlıkla, ne olacaksa olsun artık.,

İçimdeki boşluluğa dolsun karanlık,

Umutları sevgileri aşkları ver onlara,

Bana karanlık gerek, bana acı gerek...

Ben mutsuzluğun içindeki karanlığın özlemiyim

Doldur saki, en koyu karanlıktan doldur.

Karanlık olayım, her parçam karanlık olsun,

Gece olayım aydınlıktan korkayım.

Doldur saki, sen doldur ben içeyim.

Karanlıkta kaybolup,

Sonsuzluğun karanlığında,

Karanlığın sonsuzluğunda kaybolayım...

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..