Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Domatesi taşladım aman

Domatesi taşladım aman
 

- Off amma yedim ya! 

- Afiyet olsun babo! 

- Sağol lo! 

- Bu kebabın domatezleri ta Adana’dan geliimiş doğru mu babo? 

- Doğrudur lo! 

- Te Adana’da… Bunları topliiler, gamyona yükliiler, gamyonlar onca yoldan bunları getiriler ha? 

- He lo! 

- Vay babo! Ne iyi ediiler! 

- Ne iyi ediiler lo?! Heç de iyi etmiiler! 

- Neye ki babo? 

- Özgür ülkemin gurtuntinik medo sopranostropik sınıfsal iredelemlerinin ve örgütlülüğümüzün dayanışma bilincine yol gösteren liderliğin doğrultusunda, onlar bizi lezzetli domatiz yoluyla eritmek istiler! 

- Hele babo ne diisen ? Ben çok seviyem Adana domatizini! Bayiliyem! 

- Senin gibi konstrüktif rekombinant ajanların yüzünden halkımız domatizle uyuşturuluyor! 

- Haaa! Anadım! Diyesen geçen gün Hastro Ağa’nn domates kamyonundan toz çıktıydı, o mu? 

- Sus sınıf belanı vermeye! 

- Sınıf ne ya? Allah belanı vermeye, denmez mi o? 

- Sınıfsal bilincim buna engeldir, arkodaş! 

- Geçen bahattinin gamyonu bizim çocuklar daşlamış mahlede… 

- Eyi etmişler! Artık egemen goptiri bultatinik sırpozit güçlerin domatezleriyle uyuşmayacağız! 

- Bahattin da “Size bundan sonra domates getirenin taaa!..” demiş. 

- Biz kendi domatizimizi kendimiz yetiştirirz lo! Trabzon’da bir toptanci var, ondan alırım ben tohumları… 

- Yani böylece özgür ülkemizin egemen sömürücü güçlerle ilişkisi kezilecek ho? 

- Vallo onu bilmemde toptancı iyi kıyak geçti yane! Belediyeye de diyek sürekli iş ayarlarlarsa komisyonumuzu unutmasınlar! 

- Söyleyek babo, ayıp edisen! Lahmacun yiyek mi? 

- Yiyek lo! 

- Ohohork, ohohork! 

-  

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....