Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Domuz gribi muskası oluyorum!

Domuz gribi bende de panik yaratmıştı! İsminden dolayı! Kuş gribi olsam o kadar sıkıntı yapmam! Kanaryadan kaptık derdim soranlara!

Laf olsun diye bacanağı aradım!

“Bacanak ne var ne yok? Domuz gribiyle aran nasıl?”

“Biz şerbetliyiz bu konuda bacanak!”

“Alternatif tıp değil mi? Ne suyu kaynatıp içiyorsunuz? Kabak suyu mu?”

“Manevi tıp bizimki!”

“Allah Allah!”

“Sağ olsun hocamız hemen önlemini aldı! İstersen göndereyim sana da birkaç ünite!”

“Yan tesiri olmasın bak!”

“Belki ilk başta yan tesir yapabilir ama zamanla alışırsın!”

“Hangi hocanın malı?”

“Hendekli İsmail Hakkı Efendinin!”

“Duymadım ismini! Merdiven altı değil değil mi?”

“Yok saman altı bu!”

“Yahu dedem rahmetliden kalma muskalar da var bizde ama neye şifa olduğunu bilmediğimizden kullanamıyordum. Selamiye bahsettim bundan da baba bayrama kadar idare et gelince okurum muskaları dedi. Biliyorsun Osmanlıca öğreniyor Ankarada!”

“Ben sana üç ünite göndereyim kargoyla!”

“Nasıl kullanacağımı da üzerine yaz!”

“Prospektüsünde yazılı zaten!”

“Fiyatı nedir?”

“Hediyesi elli lira! Üç ünite yüz elli! Kargo ücreti hariç!”

“On da kargo diyelim!”

“ Aşağı yukarı ! Garantili bacanak! Ankara’ya bir kamyon göndermişler duyduğuma göre! Sonuçlar iyiymiş!”

Kargoya verecek!

Yarın öbür gün gelir.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..