Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dön bir bak zaman dilimine

Hayat bir kapışma, karşılıklı rekabet, düelloların olduğu bir zaman dilimi…..
 
İnsanlar bu düelloların içinde kıyasıya yarıştıkları için burunlarının ucunda yapılan haksızlıkları fark edemeyecek kadar insanlar,evet fark edemeyecek kadar insanlar.Dikkat edin orada bir “kadar”var yani tam insanlık gösteremiyorlar. 
 
- Aslında hayat haksızlıkların birebir yaşandığı, insanlığın unutulduğu zaman dilimi.
 
- Hep bir kıyasıya rekabetin olduğu bir hayat,
 
- Ben kazanacağım, ben yükseleceğim yarışı değil mi ?
 
- Sen bir alt sınıfsın “orada dur” bu benim sıram dedikleri ? 
 
- Aslında sen çok çalışıyorsun, sunmak üzere hazırlıyorsun, ta ki elindekini üst sınıf insanın alıp sunması noktasına kadar !
 
- Hiç olur mu böyle kayboluşların bu yarışlar içerisinde ?
 
- Hiç zorlandın mı sende bu haksızlıkları yumağı içerisinde ?
 
- Hiç kızdın mı kendine, bu kadar pasif ve bu yarışa adil olamayacak kadar tarafsız olduğun için ?
 
- Peki ya, hiç kızdın mı kendine bencil, bu yarışa dahil olamayacak karakterde olduğun için ?
 
- Peki ya, hayat hep senin çalışıp kafa yorduğun sonra bir başkasının gelip onu senin elinden alması olduğunun farkına vardın mı ? 
 
- Peki ya , şimdi durup bunun için bir şey yaptın mı ?
 
- Dur ben söyleyeyim oturduğun yerde kaşlarını çatıp sinirlendin, ama bu haksızlık dedin ve sustun ! 
 
- Bir gün biri bir kelime kullandı ve gerçekten çok hakkını vererek düşündüğümde doğru olduğu kanısına vardım. Şöyle dedi bana “ Kalk ve konuş, eğer konuşmayacaksan oturduğun yerden kızma, madem kızıyorsun kendi kendine kızmanın anlamı yok, ya git konuş, ya da oturduğun yerden sinirlenme “ bunu duydum ve silkelendim, günlerdir aynı cümleyi düşünüyorum, benliğime işledim, beynime tekrar edip duruyorum. 
 
- Hayat bunların hepsinden ibaret olmakla beraber devam etmekte, silkelen ve kendine gel..
 
Toplam blog
: 22
: 114
Kayıt tarihi
: 13.06.14
 
 

Kocaeli Üniversitesi Kozmetik/ Kimya İlaç Sektörü  ..