Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Dön diyemedim sana

Dön diyemedim sana
 

Arkandan bakabildim sadece.
Bir kelimeydi çıkacak dudaklarımdan,
Ama söyleyemedim.
Seni, o günü unutamam,
Elimde olmadan üzmüştüm seni.
Herşey o gün bitmişti zaten, anlamıştım.
Gözlerin dolmuştu, yüzüme bakarken.
Ellerini çekmiştin, ellerimden..
Bir an zaman durmuştu sanki,
Saniyeler geçmişti, bir suskunluktu,
Senden gelen.
Kalkıp gidiverdin birden..
Hiçbir şey söyleyemeden,
Öyle bir dönüp baktın ki, gözlerime...
Sanki bir vurgun gelmişti yüreğime,
Dayanamadım oturdum tekrar yerime,
Cesaret edemedim,
Başım düşmüştü önüme,
Sessizce ve ümitsizce


yalçın çobanlı
 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..