Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '08

 
Kategori
Anılar
 

Dön dolaş

Dön dolaş
 

Yine bu sabah şohbeni açıp yüzümü sıcak suyla yıkamak istememe rağmen, vazgeçip, buz gibi suyu yüzüme vurdum. Odama girip balkon kapısından Sakız adasına baktım. Kış geldi dedim kendi kendime.

Aşağı indim bir gazeteyi sehpanın üzerine açtım. Bu benim kahvaltı sofra bezim. Üzerine zeytin, peynir, salça, falan koydum. Çayı demledim. Her sabah ancak dünkü gazeteyi okuyabilme durumuma sinirlendim. Kahvaltı yaparken birden düğümlendi boğazım. Çayı bile içemedim.

Üst kata çıktım bilgisayarı açtım. Önünde öylece oturdum. Ne yapayım diye düşündüm. Tekrar kapattım bilgisayarı. Bir kitap aldım elime, okuyamadım.

Cep telefonumun rehber bölümüne girip arkadaşları dolaştım. Kimi arasam diye düşündüm. Öyle isimlere baktı gözlerim. Kimseleri aramadım…

Çıkmalıydım ev’den. Bir yere gitmeliydim. Üzerime mont’umu giydim, atkımı taktım, çıktım kapıdan. Kapının önünde öylece kaldım. Ne tarafa gitmeliydim. Az ileride cadde üzerindeki çöp tenekesini devirdi bir köpek. Bugün yağmur yağsa ne güzel olur diye düşündüm. Bir yere gitmeliydim…Bir yer…Orası işte…Neresi..? Bir yer…Bu dağları bu denizi, bu adayı ben gördüm… Öylece yürürken bir nergis bahçesinin önüne geldim, kasım patları da vardı renk renk. Benim çiçek vereceğim kimsem yok ki. Ne işim var burada diye düşündüm. Geri döndüm.

Eve geldim. “Bugün havam yerinde” dedim kendi kendime. “İyisin oğlum.” “Allaha şükür daha ne istiyorsun?” Bir içki koydum. Keyifle yavaş yavaş yudumladım. Bir yudum… iki yudum… üç yudum… Uzaklara baktım... Uzaklara... Oturup kaldım.

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..