Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dön dünya dön, seni şikayet ediyorum

Dön dünya dön, seni şikayet ediyorum
 

internetten


Çarkı kırık, renksiz dünya. Ne defoluya çıkarmak mümkün seni, ne de tamir etmek.

Büyük fırça darbeleriyle, boyasam seni rengarenk, hiç bilinmeyen renklerle, kapatsam üstünü senin insanlara yaptığın gibi darbe vursam sana olur mu dünya?

Nedersin?

Ama senin alttan çıkan bozuk rengini kapatır mı ki benim yüreğimdeki renkler.

Dön dünya, hayatın içinde ki sevgiyi ve sevgisizliği beslemeye devam et .

Başka başka hayatlar, hayatların içinde başka başka yaşamlar.

Birbirine girmiş yaşamlarda teselli arayan, bu teselliyi ararken de kabuğuna çekilen zavallı, yalan yanlış insanlar.

İnsanları anlamak mı zor, yoksa anlaşılmak mı zor şu koca yalan dünyada?

İnsanlar olgunlaştıkca mı zorlaştırılar hayatları kendilerine, yoksa yaşları ne olursa olsun zaten zor mudur sırtlarında hayat yükünü taşımak?

Salıversek gitmez mi, savrulmaz mı, kül olmaz mı ki şu yaşam yükü.

Yükün haciminden midir sıkıntımız yoksa hacmin içindeki dertten midir efkarımız?

Dağıtmak isterken efkarınızı, mola verip camını tıklattığınız yürekte acılıysa eğer, unutursunuz acınızı kalıp yardımcı olmak isterken, aslında kaçmak istersiniz başka bir bilinmezliğe doğru.

Varoluşun verdiği bir bilinmezlikğe, mümkün olduğunca kendi dünyamızın derinliklerine dalmak ve mutlu olmaya çalışmak.


Aslında mutluluk bir çocuk sesinin cıvıltısında, bir iki güzel notanın seslerinde, kuşun gökyüzünde süzülmesinde, okudunuz bir kitapdaki beklenmedik bir iki cümlede, canımmmmm diye içten gelen bir telefon sesinde ya da ne bileyim sıcak bir bardak çayın ikramında gizli değil midir?

Kolaydır işte mutluluğu bulmak. Peki neden irdeliyorum mutluluğu. Bulmak, yitirmekden daha zor olduğu için mi acaba?

Mutluluğun sürekliliğini sağlamak sadece senin elinde değilse de, zordur mutlu olabilmek.

Mutlu olmak için kırık kalpleriniz sesleniyor mu hiç?

Hayat sana sesleniyorum. Heyyy duyuyormusun beni.

İşine gelmiyor demi? Seni hain hayat seni. Bak hiç duyuyor mu beni?

Bana bir mucize ver diyorum sana, mutlu eden tarafı değil, birazcık da mutluluk alan tarafı versen bana olmaz mı?

Hişşşşşşt yavaş söyle kimse duymasın diyor hayat. Birazcık sabır, sıra sana ve diğerlerine de gelecek diyor.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..