Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Dön

Dön
 

Dön, sana deniz kabukları topladım


Bir roman gibiyiz ikimiz,
Ne başındayız,
Ne sonundayız bu sevginin
Ne de ortasındayız.
Hiç başlamamış gibi
Hep başındaymış gibi
Hiç tükenmeyecek bu sevgi.

Beni, şiirlerimdeki gibi,
Sevebilecek misin?
Geceleyin, bir bulut ağlasa,
Hisseder misin
?

Her yağmurla gelsem pencerene,
‘Üşütmüşsün’ diye
Isıtır mısın kalbinle?
Ellerinin sıcaklığını,
Verebilir misin?

Geceleyin bir ses duysan,
Uykunu bölse ismim,
Beni çağırıyor diye,
Gelebilir misin?

Tut ki , bir gün, ölmüşüm,
Olur a!
Senede bir gün, taşır mısın çiçekler?
Başucumda,
Şarkımızı söyler misin?

Nerden nereye!
Hani,
Uzak denizlere fırlatıp attığım,
Senin de bildiğin, bir şişe vardı ya!
İçinde,
‘Seni okyanuslarca’ sevdiğimi söylediğim,
O bükülü kağıtta,
Senin ve benim ismim...
İşte, çalkantılı denizlerde
O gün, bu gün,
Yol alır, o şişe!
Bekliyorum bir gün, okyanusları aşacak, ,
Karaya vuracak,
Ve o şişe, sana ulaşacak.
İster misin, takılsın kalsın,
Mesela, İrlanda Kayalıklarında,
Bir balıkçının ağına,
O’nu bulan, tıpasını açmadan
Götürüp köy papazının önüne koysun!


Bir Pazar duasında bizim için, :
‘Ey sevenler, sevilenler,
Uzak ülkelerden bir mesaj aldık,
‘Sevgi’ üzerine!
Tanrı onları korusun!
Ve de kavuştursun!
Ve devamla desin ki:
‘Seni Azize yaptık, kutsarım seni
Sen zaten azizdin, gel rahibemiz ol!
Kutsal aşkını, kalbine göm!
Ta ki bir gün kavuşuncaya kadar.
Yedi düvele haber salalım,
Sevdiğini arattıralım..
Şimdi sen, Sevdiğin için ağla,
Olanlar, ulaşır o’na..
Bizse, bilmeyelim,
Arkanızdan dua edelim.


Ve başında beyaz bir kep
Uzun siyah giysilerinle
Akşamlar bir roman gibi
Bir şiir gibi biterken
Ve odanda yalnız iken,
Beni düşler misin?

O şiirimde,
Bilirsin, kelebekler ağlamazdı,
Sen tatlı meleğim, benim için sen,
Ağlayabilir misin?

Dön!
Sana deniz kabukları topladım
Edgar Allan Poe’nun
’Annabel Le’ si gibi
Bizi de yazmasınla, ola ki,
Bilhassa sen, üşüyüp gitme.
‘Sevgisizliğin’ kanadı,
Dokunmasın !
‘Mezarı o deniz ülkesinde’ demesinler
' Bir kız vardı,
okyanusların derinliğince, okyanuslardan öte
Sevmiştiler’ desinler

Dön! Seni çok özledim,
Karaya vurduğun yerde,
Aşk ateşleri yakalım her gece
Dön o ülkelerden,
Sıyrıl rahibelikten
Ben daha ölmedim,
Sana yalan söyledim!,

Dön!
Sana deniz kabukları topladım,
Dön,

Seni çok özledim!..

N O T: Aşağıda link'ten, kendi sesimden dinleyebilirsiniz de.

http://www.youtube.com/watch?v=XrMasmo_cdE

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..