Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Donacağız Sibirya soğukları geliyormuş

Donacağız Sibirya soğukları geliyormuş
 

sadece aşk ;)))


 

Evetttttttt sevgili yavrular

Duydunuz

Baba soğuk geliyormuş

En soğuğundan

Taaaa Sibiryalardan

 

 

 

Bizim gibi avamı cumhuru ilgilendiren tek şey budur

Soğuk

Kar kış kıyamet

Amaaaannnnn

 

Nefret ederim

Şahsen bizzat kendim

Dayanamamam

Lanet ederim

 

Isınma bir dert

Gitme kalma bir dert

Ulaşma yaklaşma bir dert

 

Amannnnn napımmm beeee

 

Ben zenginim ve köklüyorum  doğalgazı

Mis gibi sıcacık evim

Dışarıda donarsanız donun

 

Oyu bana vermediniz

Hesabı soracaksanız:

 Merci oraaaa!

 

Hadi tatlımmm bayyyyy

Nice sıcak yıllar

Optüm,)))))

 

Not en bensel kıvamında: Şöminemin karşısında elimde şarap kadehi ancak bu kadar beybi ;)))

Sensel not: Kapat salonu tek odada yaşa kıvamında ;)))

Sizsel ise;  Makarnaya devam kömür ilave gelecek harla ateşi;))

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..