Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '19

 
Kategori
Deneme
 

Döneceğim

Hicran yurduna gönderdin
Ama tez ama geç
Tam vaktinde
Bir gün sana döneceğim

Çok ekmeğin yedim
Çok suyun içtim
Şu an beklemedeyim
Lakin, bir gün sana döneceğim

Günahım çoktur, hatam ise pek çok
Senin belirlediğin kadar kalıp
Herkesler gibi
Ben de sana döneceğim

Kah kendim düştüm
Kah sen kaldırdın
Her an bana bir şey öğrettin
İnşallah seni severek
Sana döneceğim

Hem bu ayrılık nerden çıktıysa
Ne zaman bizi terkettin ki
Ama olsun
Sana bir gün döneceğim

Bütün iyiler
Bizden önce  kavuşmuşlar
Kavuşmanın adını ölüm koymuşlar
Elbet bir gün sana döneceğim.
 

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..