Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '09

 
Kategori
Siyaset
 

Dönen dünya mı?

Dönen dünya mı?
 

Bazıları Güneşe bazıları çıkarına dönüyor.


Dünya dönüyor, gidenler de. Bende 45 gün köyüme döndüm. Riyadan yalandan dolandan uzak 45 gün. Ne yazık ki dünya gibi bende dönmek zorunda kaldım.
Tabi sudan çıkmış balığa döndüm. Hiçbirşey bıraktığım gibi değildi. Ya da ben gittiğim gibi dönmemiştim. Politika ilgimi çekerdi çekmesinede hiçbirşey bilmediğimi anlamaya başladım. Türkiyede gündemin bu kadar baş döndürücü hızla değişmesine anlam veremez olmuştum. Köşe yazarlarıda sanırım tatile gitmişler. Döndüklerinde onlarında aklı karışmış.

Kürt açılımı ile gittim tatile döndüğümde demokratik açılım olmuş adı. Vallahi bu iktidara şapka çıkarılır. Bu ekonomik krizden çıkmanın yolunu nasılda bulmuşlar. Kürt'lere özgürlük. Alevilere cem evi, Çekezlere cerkezistan, Pomaklara pomakça üniversite. Zaza'lara zaza enstütisi. Romanlar darbuka kemençe. Bekarlara eş, işsizlere iş. Allah herkese din iman versin. Ne ala memleket.
Kriz o kadar ilerlemiş ki. Tüm köşe yazarları işini kaybetmemek için dünyadan hızlı dönmüşler. Silivri ne kadar işe yaramış .......
Dönen dönsün ben dönmezem yolumdan.......
 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..