Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Dönme bana n'olur

Dönme bana n'olur
 

resim alıntıdır


dönme bana n'olur

dönersen affederim

dayanamam yaşlı gözlerine

elimi tutmana dayanamam

dayanamam göğüsüme atılmana

dönme bana n'olur

dönersen affederim

dayanamam severim yine

öpmene dayanamam

dayanamam gülüşüne

dönme bana n'olur

dönersen affederim

dayanamam saçının kokusuna

teninin yumuşaklığına dayanamam

dayanamam bakışına

dönme bana n'olur

dönersen affederim

dayanamam, inanırım sevdiğine

yapma bunu bana n'olur, dayanamam

dayanamam seni bir kez daha uğurlamaya

bir gidişine daha dayanamam

dönme bana n'olur

dayanamam, affederim.

 
Toplam blog
: 41
: 656
Kayıt tarihi
: 06.12.08
 
 

1972 doğumluyum. Halkla ilişkiler sektöründe çalışıyorum. Yaşamım işim, kitaplar ve yazı üçgeninde g..