Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Dönmeyeceğim

Dönmeyeceğim
 

şair Hasan TOSUN


Ben kara sevdalar peşinde koşarken umursamaz bakışlarınla,
beni derinden vurdun;
Öyle bir vurdun ki! Bende kapanmaz bir yara açtın.
Gidiyorum gözün aydın sen kal o umursamaz vurdumduymaz tavırlarınla,
Biliyorum zaman geçtikçe bana özlemin daha çok olacak;
Umursamaz gönlün seni de yakacak alev alev her yerinden kıvılcımlar sıçrayacak.
Kavrulacaksın ben de senin yaptığını yapacağım,
Umursamayacağım yalvaracaksın tıpkı benim sana yalvardığım gibi,
Ama ben dönmeyeceğim, hatta daha da ileriye gidip bir başkasını seveceğim.
Sen daha da tutuşacaksın kızgın lav gibi yanacaksın,
Tıpkı benim seni ilk gördüğümde yandığım gibi.
Sonra su diyeceksin defalarca adımı sayıklayıp söyleneceksin,
Ama ben dönmeyeceğim. İçinde umut ışıkları yanıp yanıp sönecek,
Mırıldanacaksın şimdi dönecek aradan uzunca bir zaman geçecek,
Kaç gece sabahlayacaksın ama ben dönmeyeceğim.
Sokağa çıkacak kapı kapı beni dileneceksin ıssız çeşmeleri mesken edinip;
Gözyaşları dökeceksin yalnız.
İnsanlara bakıp bakıp yalnızlığı tadacaksın,
Tıpkı benim gibi ama ben dönmeyeceğim.
Eyvahlar dan bir duvar örüp ardında her gün ağlayacaksın,
Her yerde bensizliği yaşayacaksın,
gözyaşların kirpiklerine karışacak her defasında o günleri bir aşk acısıyla arayacaksın;

AMA BEN DÖNMEYECEĞİM…

Hasan Tosun

 
Toplam blog
: 21
: 606
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Merhabalar Ben Hasan TOSUN 1974 yılında, Aksaray ilinin Eskil ilçesinde doğdum. Şiirle ve Yazarlı..