Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Dönüşüm...

Dönüşüm...
 

Bir yıl daha sonlanıyor. Hepimizin hayatından bir yıl daha geçmiş kayıtlara dahil oluyor.

Bursa’da hava tahmini tamamıyla yalnış çıktı ve sadece Uludağ’a kar yağdı!

Benim için çok önemli bir yıl oldu; çok önemli kararlar aldım, tekrar yazmaya başladım, kendimde yıllarca çözemediğim sorunları çözdüm, çocuklarımı büyütmeye devam ediyorum ve hayat daha da, üzerindeki kontrolümü yitirecek kadar, çok benden bağımsızlaştı. Ve ben herşeyden önemlisi sıradanlaştım! Bu benim için süper bir yıl oldu bu anlamda!

Artık normal insanım... Basit, sıradan ve daha sıradan istekleri olan ve eskisi gibi kasmayan bir adam!

%100 Allah’ın zayıf kullarından biriyim. Artık aramızdaki ilişki oturdu ve ben haddimi aşmıyorum!

Hayatımda ilk defa dedikodu yaptığım için uyarı aldım ve gerekçesi doğruydu, yani dedikodu yapmıştım! Üzülmedim desem! Adamın hak ettiğini düşünüyordum!

Aynı şekilde MB’de ilk defa yerden yere vuruldum. Kullanmadığım islmlerle çağrıldım! Genel tavrımın ne kadar yanlış olduğu konusunda yüksek dozda eleştiriler aldım. Ve bu bağlamda nihayet MB’li de oldum! Teşekkür ederim. Ben zaten mükemmel olduğum iddiasında değilim artık! Öyle bir derdim yok! Doğrudur halen MB’yi tanımıyorumdur. Yurdagül hanımdan özür dilerim! Olabilir, eşeklik de bazen biz insanlar için ve bizim de sıpadan bir farkımız yok!

Ben artık kafamda emekliliğe ayrıldım nitekim ve artık genel müdür olmamın da bir önemi kalmadı. Bendmak da dünya markası olmayı başardı zaten! Benim bu konuda yapacaklarımın sınırına gelindi. Çünkü tüm amacım buydu yoksa genel müdür olmak gibi bir niyetim yoktu bu işe başlarken!

Sakin ve huzurlu bir hayat! Çocuklar ve yaşama aşkı! Güzel bir roman! Hafif meşrep bir bakış! Ya da yazmak istediğim kendimden kıskanç hikayeler! Belki de romanıma başlamak! Dün sabah ilk defa mesela hüngür-hüngür ağlamak! Biraz haksızlık! Çok az da olsa doğruculuk; tabii ki dozunu kaçırmadan! Ben bu hayat için önemli değilim itirafı ve özümsenmiş bir şekilde! Superman’i seyretmek! Ağlaya-ağlaya “Issız Adam”ı  yeniden seyretmek ve geçmişe yolculuklar! Kaybettiğimiz mutlulukların itirafı ve bunu kabullenmek!

Hayattan tek dileğim kaldı: Toprağın üzerinde utanmadan çırılçıplak dolaşarak kendi kuyumu kazmak bir gün ölürüm diye!

Artık politikaya kesinlikle atılıyorum ve bu sene bütünüyle geçiş senesi olacak. Kendimi politikaya devretmem lazım! Evet, yine yeniden değişmek ve olduğumdan farklı görünmek ve olmak. Sonradan olduğum bu kişiyi mevcut kişinin içine yedirebilmek! Gerçekten zor şeyler! Belki bu sefer en nefret ettiğim şey de hayatıma girecek! Yani YALAN! Ama daha ne kadar ondan kaçabilirimki! Artık kendime alan kalmadı!

Önümüzdeki sene daha farklı şeyler de bekliyor!  Belki biraz hüzün, biraz haset, biraz kıskançlık, biraz itişme-didişme, büyük duygusal başarısızlıklar çünkü bu sene Anıl Yiğit’in dönüşüm senesi olacak! Ve belki de yine kişiliğim değişecek! Belki de!

Hayatta hep değişik yollardan gittim bu zamana kadar! Ve hiçbir zaman başkalarının yollarına sapmadan, kendi yolumu çizmiştim. Oysa hayatımda ilk defa başkalarının yollarına dalacağım ve sıradan bir vatandaş, sıradan bir Türk olacağım. Ve belki de liderlik vasfımı bile kendi kendimle çiğneyeceğim! Belki de ilk defa haksızlıklara sesimi çıkarmadan acılarımla beraber içime gömeceğim duygularımı! Ve bana şans gelmesini bekleyeceğim! Belki diyeceğim, belki o zaman, bugüne kadar birktirdiklerimi memleket için harcamaya yüzüm ve enerjim olacak! Ve Anıl diyorum, şayet bunu da başarabilirsen, seninle kimseyle iftihar etmediğim kadar çok, iftihar edeceğim ve varlığını sadece bir insan olarak değil, bir önder olarak kutlayacağım ve senin için Allah’tan herşeyin en hayırlısını talep edeceğim. Bilirsin ki ben Allah’tan dilekte bulunmam. Ben sadece ona varlığımla ve sonsuz teslimiyetle yamanırım beni kabul ettiğini umarak!

Zayıf insan hata yapan insandır. Ve ne yazık ki ben bundan sonra hatalar yapacak ve gerçekten zayıf insan olacağım. Bu kararım umarım memlekete hayırlı olacak!

Sevgiler ve Saygılar,

ANIL

 

  

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..