Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Dönüşüm

Dönüşüm
 

Tanrılar Okulu


Benim dönüşümüm de "Tanrılar Okulu" kitabının, "Stefano E. D'Anna"' nın ve kitap içerisindeki "Dreamer" 'ın çok katkıları ve değerli yanları olmuştur. Bu kitap 2004 yılında bana bir mail ile ulaşan cümle ve kelimelerinin peşine düşmemle gelmiştir.

Aldığım maili okurken, o kadar etkilendim ki, bu nedir, kim yazmıştır diye 1 hafta araştırmalarım sonucu kitaba ulaştım. Aldım ve okumak için sabırsızlandım, ama okuyamadım. Okunmadı!

Evet, Okunmadı!

Kitap hazır isen okutuyor kendini sana, enteresan ama bu bir gerçek, benim gerçeğim ve öğrendim ki bir çok kişinin gerçeği olmuş.

Ben okumak için tam 7 yıl bekledim. 7 yıl boyunca okunmak için elime alındı ama gitmedi. Nihayetinde okunduğunda, anladım ki gerçekten öncesinde hazır değildim. Değilmişim...

Dönüşemezdim okusamda, anlayamazdım, bilinç seviyem yeterli değildi.. Okunduktan sonra hele ki içindeki Dreamer'in sözlerini defterime not alarak okuduğumda, artık yaşadığım hayat bir okul ve ben oyunun kurallarına nasıl adapte olacağıma dair bir fikir ya da uygulamadaydım. Her olanı kabul edebilmenin şükürü ile hayat akışında bütünleşmek..

Akışı yaşarken, kendinin yaratımlarını , mucizelerini görmemek mümkün değil!

Dreamer’ın bir kaç  sözünü  aşağıda paylaşmak isterim;

“Kendini gözle. Kim olduğunu bul! Kalabalık içinde bir 'ben' olmak, gerçek dışı, kaçışı olmayan, kendi kendine yarattığın sahte inançlar ve yalanlar sisteminin tuzağına düşmek demektir.

Bir bütün içinde olmamanın eksikliği, insanı cehalet, korku ve kendi kendini imha etmeye mahkûm eder ve onu hastalıklara, çöküşe, saldırganlığa, acımasızlığa ve dış dünyada savaşmaya kadar götürür. Dünya, senin onu düşlediğin gibidir; o bir aynadır.

Dışarıda kendi dünyanı bulursun, yarattığın, düşlediğin dünyayı. Dışarıda kendini bul! Git ve kim olduğunu gör... Diğerlerinin, senin içinde taşıdığın yalanın, uzlaşmanın, cehaletinin yansıyan görüntüleri olduğunu keşfedeceksin...

Değiş... ki dünya değişsin. Beter bir dünya yaratıyorsun, sonra da kendi yarattığın şeyden, kendi eserinden dehşete düşüyorsun. Dünyanın nesnel olduğunu düşünüyorsun... oysa dünya senin onu düşlediğin gibidir. Git, dünyaya gir ve bunları kabullen... Kendi içindeki yoksullarla, zorbalarla, toplum dışına atılmışlarla tanış. Onları kabullen! Sakın onları görmezden gelme ve sakın suçlama. Dünyana teslim ol.

Git ve yarattığın şeyi bilinçli olarak kabullen.”

 

Gülay Şahin

IG: gulaysahin76

Şubat 2015

 

 
Toplam blog
: 15
: 323
Kayıt tarihi
: 16.04.14
 
 

38 yasımdayım. 32 yasımda başladığım içsel yolculuğumda kendi içimde kırdığım şifelerimi, yaratım..