Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Dönüşünün canı cehenneme..

Dönüşünün canı cehenneme..
 

Google Görseller


Senin alev gözlerin
Eritse şu ruhumu
Buz olur kesilirim
Yanarken içim

..

En az senin kadar eskidir bu şarkının bendeki yeri. En az senin kadar derinlerdedir kopardığı fırtınalar. Yine herşeyin başladığı ve bittiği andayım. Yine gece, yine dipsiz karanlıklar sardı etrafımı.Dudaklarımda ezberimdeki şarkı, parmak uçlarında eriyen bir yürek ile huzurundayım. Ceplerimde umut kırıntıları, heybemde bir avuç mucize ile bu kez aşk için arşınlıyorum yollarını.


Fonda gizledim kendimi. Arkada onlarca yıldız, bir de aydede var. Usul usul esen o sert rüzgar satırlarımı taşıyor sana.
Bir bakış, bir dokunuş yeterdi halbuki tüm ezberleri bozmaya. Gün ya da gece farketmiyor seni yaşarken. Zamanın o acımasızlığını göğüsleyip gelişlerine mıhlıyorum akreple yelkovanı. Bundandır belkide kayıtsızlığım saatlere, zamana.


Maviyi severim bilirsin. Issız bir liman olur her dara düştüğümde o engin mavilikler. Bazen uzun çığlıklarla ürkütürüm martıları, bazen tuzu olur gözyaşım mavimsi suların. Gözlerinin alevi ile yandığımdan beridir bu kızıl maviliğim. Her yeni güne eksilerek başlamam bundandır.

Eriyorum. Beden ya da ruh , ne farkeder ki. İkisi de senin zaten. Lakin bir kar tanesine gizledim yangınımı. Dilerim avuçlarında sönerim.


Yine de bil sevgili. Tükeniyorum.

Gün ne zaman yerini geceye bıraksa duvardaki hayalin başlıyor yine dansına. Hiç bitmesin istiyorum. Mağlubiyetimi yazdığım parmak uçlarımla geziyorum teninde.

Yanıyorum..

Sönüyorum..

Usul usul bitiyorum..

Bir sigara paketinin ardına gizlediğim imlamı nefes nefes soluyorum havaya. Hırçınlaşıyor, güçsüzleşiyorum.

Sanırım artık yoruluyorum. Her sesin sana benzemesi, her yüzün tanıdık gelmesini o koyu karanlıkla başbaşa kaldığımda kaldıramıyorum. Yanaklarımdan süzülen yaşlara yükleyip sitemlerimi derin bir nefes gibi çekiyorum seni içime.


Ve artık gizemimi kaybediyorum. Her geceye yeni bir ilhamla gelen hayalin sıradanlaşıyor artık. Gelişlerini unutalı çok oldu ama gidişlerin daha çok yakıyor canımı bugünlerde.


Odamda yankılanıyor Düş Sokağı. Sevdan bir ateş oldu bende, gönlüm bir deli coştu sende.

Ne ateş olabildik seninle ne de su. Kanlı bıçaklı değil bu aşk, zanlı ve yasaklı. Dönüşünün canı cehenneme. Yaramda gidişin saklı.

10/03/09

 
Toplam blog
: 36
: 603
Kayıt tarihi
: 24.03.09
 
 

..