Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Dördüncü yıldıza giderken

Dördüncü yıldıza giderken
 

Yazacak bir şey bulamadım.

Uğraştım uğraştım sonunda buldum. Türkcell süper lig şampiyonluğunu yazayım. Bildiğiniz gibi son 50 yılın lig puanına baktığımızda Fenerbahçe lider. Şimdiki puan durumunda da toplanan 67 puan var. Fenerbahçe Denizlispordan sonra Galatasaray ve gençlerbirliği ile oynayacak. Denizliyi yendikten sonra galatasarayla oynanacak maç final niteliğinde. Fenerbahçe bu derbiyi kazanırsa bir hafta sonra tur atar.

Fenerbahçe şampiyon olduktan sonra ne olur?. Bütün dünya bizi konuşur Fenerbahçe yine şampiyon oldu diye. Zico ile Fenerbahçe şampiyon olduğunda zico uefa’nın elit antranör toplantısına katılmış ve fenerbahçenin şampiyonluğunu ve şampiyonlar ligine girmesini kutlamışlardı. Bu sene böyle bir onur yaşamak isterim. Çünkü lig şampiyonluğundan öte bir şey yok. Hani nasıl öğretmenlik en üst makamdır diyorsak lig şampiyonluğu da o kadar önemlidir.

Fenerbahçe şampiyon olursa 17.şampiyonluğumuzu 18’e çıkartarak beşiktaşla aradaki farkı sekize galatasarayla da ikiye çıkartacağız. Yani onlar bizi birkaç adım önde izleyecekler. Zaten sezon başladığında bir adım öndeydik bu kazanılacak üst üstte şampiyonluklar ise aradaki farkı kat kat fersah fersah açacaktır.

Sözlerimi nasıl bağlayayım?. Serdar Bilgilin artık fenere yetişmemiz çok zor demesinden sonra bundan sonraki senelerde Fenerbahçe bu sene şampiyonluğu kaybetsek bile ileriki seneler şampiyonluğun yine favorisi biz olacağız.

Ve tabiî ki en önemlisi dördüncü yıldız olayı var. Bu yolun sonu rutbemizi yükseltmeğe gidecek. Dördüncü yıldıza giderken her adımımızı sağlam atmalıyız.

Sanırım haftanın en popüler konusu buydu;çünkü yazılacak bir konu yok.

Mardinli Ergin.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..