Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Dört buçuk yıl bitti!

Sanki üniversite bitirdim!  

Buçuğunu yaz okuluna saydım!  

Milliyet Blog'u Hayat Üniversitesi olarak görebiliriz arkadaşlar! Ben gördüm!  

Editörlerimizi de öğretim üyesi, dekan ve rektör! ( kızdığım zaman reaktör diyorum!)  

De ve da'ları burada ayırdım ilk olarak! Tam kırk sekiz yıl beraberdiler!  

Burada şair oldum!  

Yoksa şairlik kim biz kim?  

Seksen bir vilayetimizden arkadaşım var Allahıma şükürler olsun! ( AKP'nin bile az!)  

Arada bir dersleri boykot ettiğim oldu ama Başak affıyla geri döndüm!  

Bugünler ağır aksak gidiyorum! İşlerim var! Fakat gene de yazmak için her fırsatı değerlendiriyorum!  

Saat önemli değil benim için! Üçü beşi aramam bu konuda!  

Bu güzel salı sabahının tüm blogdaşlarıma hayırlı olmasını can-ı gönülden dilerim. (salıydı değil mi?)  

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..