Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '12

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Dört dörtlük zam, mutluluk tam

Dört dörtlük zam, mutluluk tam
 

Bakanımız, hükümeti temsilen nasıl şefkatle kucağını açmış!


“4” rakamını pek seven Ak hükümetimizi Allah başımızdan eksik etmesin!

4+4’lük eğitim paketinden sonra, memur ve emeklisine de4+4’lük maaş zammını yürürlüğe soktu.

Vakıa, bu oranı belirleyen heyetin adı “Hakem Heyeti”... İlk bakışta hükümetten ayrı ve bağımsız gibi gözüküyor... Ama “Heyet”in ekseriyetini bakanlar kurulunun atadığı “memur”lardan oluştuğunu biliyoruz. Dolayısıyla, heyeti-meyeti aradan çıkarıp, dualarımızı, doğrudan doğruya bu dört dörtlük zevki bize bahşeden iktidara gönderiyoruz.

Haberde, bir de şöyle bir detay var: “Hakem heyetinin kararına itiraz edilemeyecek”!

Aman efendim, ne münasebet, ne haddimize!

Hem niçin itiraz?

Cillop gibi artış yaptınız... Allah, bereket versin... Duacınızız... İnşallah, 5, ne 5’i 10 dönem daha başımızda durursunuz... Hatta hiç gitmezsiniz... Umarım, Kenan Evren’den bile daha uzun yaşarsınız.

x   x   x

Bu yazdıklarım şaka zannedilmesin.

Bunları içimdeki mutluluk, sevinç, neşe yazdırıyor.

Adeta ben yazmıyorum, mest halinde kalem kendiiğinden yazıyor, yürüyor, koşuyor...

Kalemim coşmuş bikere... Durduramıyorum.

Birkaç hafta evvel bir makale yazmıştım: Başlığı MUTLU TÜRKİYE...

Orada, Türk insanının yüzde 77’sinin mutlu veya çok mutlu olduğunu,

Mutsuz olanların nispetinin sadece yüzde 3’te kaldığını,

Bu mutluluğu sağlayanın da Ak parti iktidarı olduğunu belirtmiştim.

On senelik tek parti iktidarı, işte kitleleri böyle böyle mutlu ediyor: Dört dörtlük zamlarla...

Bir bahar akşamı, yine 4+4’lük bir zam oranıyla mutluluğumuza mutluluk kattı.

“Zam oranı beğenilmedi” falan diyen ve diyebilecek “münafık”ların kanmayın sözüne!

 Onlar ya kıyıda köşedeki münferit, hiçbir şeyle mutlu olmayan “gayrımemnun”lardır veya “müzmin muhalif” yalancı-bozgunculardır.

İnsanların memnuniyetlerini ve mutluluklarını en iyi ifade ettikleri mekân ve zaman neresidir?

Seçim vakti, sandık başıdır.

Ak parti on senedir ne yapıyor?

İşte dün yaptığını yapıyor.

Buna mukabil, sandık başında kitleler ne yapıyor?

Reylerini yığın yığın, çuval çuval Ak partiye veriyor.

Bu, mutluluk ve memnuniyetin açık bir tzahürü değil de nedir?

x   x   x 

Dikkatinizden kaçmamış, hatta şaşırmışsınızdır: AKP yerine Ak parti diyorum.

Niçin?

Mutluluktan!

Coşkunluktan!

Hükümetimiz beni memnun ve mutlu etti...

Elbette bendeniz de “Ak parti” yazarak onları memnun ve mutlu edeceğim.

Sağ olasın Ak parti iktidarı!

Ömürlü ol, payidar kal!

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..