Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '21

 
Kategori
Şiir
 

Dört İşlem

Benim adım dört işlem
Toplama ya da çıkarma
Çarpma ya da bölme
Yaparsın hep dört işlem

Benim adım dört işlem
Sayılarda var dört işlem
Kesirler de var dört işlem
Ölçülerde var dört işlem

Benim adım toplamadır
Artma, fazla ve çoğalma
Bu kavramlar ne güzel
Seç o zaman toplama

Benim adım çıkarmadır
Azalma, eksik ve farkı
Bulmak istersen cevabı
Seç o zaman çıkarma

Benim adım çarpmadır
Ritmik artma ve katı
Bulmak istersen cevabı
Seç o zaman çarpma

Benim adım bölmedir
Ritmik azalma, paylaşma
Bulmak istersen cevabı
Seç o zaman bölme

 
Toplam blog
: 101
: 15
Kayıt tarihi
: 07.10.21
 
 

Eğitimci Yazar ve Şair Mikail Toprak Eğitimde yeni yöntem ve teknikler ile beceri odaklı eğitim a..