Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Dört Mevsim yıkık Köprü

Dört Mevsim yıkık Köprü
 

Dört mevsim değiştim üstümü

Dört mevsim giyindim aynı tip

Ve ardından tuttuğum yas

Bir o kadar

 

Dört mevsim geçti üzerinden

Sen gideli bir yıl oldu

Bir yıl yerinde saydı dünya

Aynı huysuz ve yoksulluğunda

 

Ruh ve beden biriciğinden olsam gerek

Yetmişinden sonra

Bebek misali tay tay eden

 

Ve tüm bunlara hayret

Nasıl olur da

Bir yıl daha yaşlandım ben

 

Ne gözlerin hatırımda artık

Ne de ellerindeki yorgunluk

Oysa her sabah toplardım

Vücudundaki su çiçeklerinden

 

Nasıl olur da unuturum

Burnundaki köprüyü

Dudaklarına varmadan daha

Geçerdim üzerinden. 

 
Toplam blog
: 98
: 66
Kayıt tarihi
: 14.04.12
 
 

Çukurova Üniversitesi mezunu, Serbest Nazım Şiir yazmaktan ve okumaktan haz alırım, Başta..