Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Dost Bildim Seni

Yıllarca inandım dost bildim seni,

Gerçeği görünce şaşırıp kaldım.

Kalbim kanayarak ben sildim seni.

Gerçeği görünce şaşırıp kaldım.

Candan biri sandım, kapını çaldım.

 

Kanatsız bir melek sanmıştım yazık,

Hiç kimse dünyaya dikmemiş kazık,

Helal değil senin yediğin azık,

Gerçeği görünce şaşırıp kaldım.

Aldandım diyerek figanlar saldım.

 

Harika ömrünce kara kaderin,

Alınyazın buymuş bitmez kederin,

Çektiğin acılar deryadan derin,

Gerçeği görünce şaşırıp kaldım.

Üzgünüm, yorgunum, dersimi aldım.

 

HARİKA UFUK

ADANA
4 AĞUSTOS 2015
SAAT: 21.00

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..