Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dost çiçekleri

Dost çiçekleri
 

alıntıdır


Kazanılan herşey hayatımızda öyle önemli ki…

Arkadaşlık, dostluk, komşuluk vs.

Değiştirmeye çalıştıklarımız, mücadele etmeden gönlümüze göre verilen arkadaşlıklarımız, eksisiyle artısıyla sevip, kabullenip, sarmaladıklarımız.

Herkesten öğrenecek çok şeyimiz var aslında. Bazen henüz yeni okula başlamış bir çocuktan bile.

Şöyle bir bakıp düşündüğümde ve bugüne döndüğümde “ne güzel insanlar kazanmışım ben” diyorum.

Ve hepsinden öğrenecek ne kadar çok şey var yine.

Birini tanımak ve hayatınıza katacağı enerjinin farkında olmak öyle önemli ki…

Kimisi o enerjinin kaynağı olurken, kimisi hiç acımadan alır sizde var olan neşeyi.

O zaman öğrenir insan kendine neyin iyi geldiğini.

Dün MB’de ki kazançlarımdan Sema Şener ve Ayşen Arslangiray Kura ile beraberdik. Bu kadar mı güzel vakit geçirilir ve her kelime bu kadar mı hayata dair bir ders içerir?

Vaktin nasıl geçtiğini anlamadığımız bir gündü.

İçtenlik, doğallık, sevgi ve sıcaklığın ortamda kendini hissettirdiği, tadına doyulmaz bir muhabbette bulduk kendimizi.

Değerli sohbetleri dinlenesi ve hatta konuşurlarken not tutulası güzellikte.

Üretmenin, yaratıcılığın, kendini geliştirmenin ne büyük haz verdiğini gördüm onlarda.

Öğrenecek ne çok şey varmış meğer diye geçirdim içimden her defasında.

Onlar bana MB’nin kattığı güzellikler arasında.

Bitmesin istediğim günün sonu geldiğinde arkalarından getirdikleri çiçeklerin kokusu kaldı evde.

Onların sevgi dolu kalpleri ise hala benimle birlikte.

Hayat kazançlarımızla daha güzel, daha yaşanılası halde.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..