Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '11

 
Kategori
Dostluk
 

Dost Dediğin

Dost Dediğin
 

Dostumsan arkamda değil... Yanımda ol...


"Hayatta pek çok insanla karsılaşırsın.
Ama sadece gerçek dostlar senin kalbinde bir iz bırakır.

İstenmeyen şeyler bir tehlikeyle ilgilidir.
Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun sucudur.
Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin sucundur.

Akilli insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

Kim para kaybederse çok şey kaybetmiştir.
Kim bir dost kaybetmişse daha fazlasını kaybetmiştir ve kim inancını kaybetmişse her şeyini kaybetmiştir.

Başkalarının hatalarından öğren, kendi hatalarından öğrenemeyecek kadar kısa bir ömrün var.

Dostum, sen ve ben, eger yeni birisini getirirsen üc kisiyiz demektir.
O zaman bir grubu olusdururuz.
Ve bir arkadas cevresi.
Hic bir zaman bir baslangic ya da son yoktur

Dün geçmiş idi yarin bir bilmece bugün ise bir hediye

Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara... İki elim kanda olsa gelirim, sıkıntını yok ederim... Bir gün ağlayacak gibi olursan da ara beni... Seni belki güldüremem ama, söz veriyorum, senle birlikte ağlayabilirim...Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme... Seni belki durduramam ama, senle birlikte koşabilirim...Bir gün herhangi bir konuda kararsız kalırsan ara beni... Seni senden fazla düşünür sana fikirler verebilirim...Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsen de ara beni... Ağzımı açmayacağımı, söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil...Bir gün beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme, yine ara beni... Göreceksin, sana kıyamam, kızamam, üzemem seni... Bir gün beni ararsan ve benden bir karşılık alamazsan... Söz v er : o zaman sen ulaşmalısın bana...Çünkü, o an bir meleğe gereksinim duyduğumu bilmelisin...
ÇÜNKÜ... BİZ DOSTUZ(GERÇEK DOSTLARIMA:-)...)"

ALINTI

Şimdi gerçek dostlukların zor bulunduğu zamanlardayız... Farkındamısınız sevmeyi unutuyoruz... Anlayış inmiş dibe... Hoşgörü sen nereye... Farkında olmadan kırıyoruz birbirimizi... Nereye gdiyoruz... Hepimizin gideceği yer aynı değil mi? Mekan farklılığından mı bu sözler kavgalar, gürültüler... Zaten duygusal yön taşmış akıyor, yanıma gelen ya boğluyor ya da yüzüyor benimle birlikte paylaşmak istedim...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..