Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '18

 
Kategori
Güncel
 

Dost Değiliz Aramızda Sorunlar Var Yunanistan'ın Yardım Teklifimizi Kabul Etmemesi Normal

Dost Değiliz Aramızda Sorunlar Var Yunanistan'ın Yardım Teklifimizi Kabul Etmemesi Normal
 

Türkiye biraz bozuldu ama Yunanistan’ın tavrı normal.

İnsanların onuru acısından büyük oluyor, sorunlarda haklı olabiliriz onlar da kendilerini haklı görüyordur, bir anlaşmazlık durumu bu, araya soğukluk girmiş…

Türk yetkililer bir şey yok diyorlardır, karşısı bir şey var diyor ki böyle bir durumda bile yardım teklifimizi reddediyor.

Kuyuya düşmüşüm biraz sonra canımı alacak Azrail’den yardım isterim, belki canımı almaktan vazgeçer; yani tekrar dost olabiliriz, kabul et yardımı teşekkür etme.

Biz yakınız çabuk geliriz bak bir sürü insan öldü. Hani diyorlar ya Türk’ün son aklı benim olsa, Yunan da biraz böyle, karakter olarak birbirimize benziyoruz.

Ha bu arada benzer durumda olsak biz de kabul etmezdik…

Ama işte bazen olmayacak şeyler olmalı…

“Nasılsa yağmur yağacak” cevaplarını imalı ve ilginç bulduk lakin doğru da olabilir.

Yani yardım teklifimizi belki aramızdaki düşmanlık demeyelim de soğukluk (aslında bal gibi düşmanlık da gönlümden geçen bu) nedeniyle reddetmediler.

Aslında hani aramızda bir şey varsa buna rağmen yardım teklif etmemiz asil bir millet oluşumuzla ilişkilendirilecek (biz düşmanımıza bile yardım ederiz) ama ben pek öyle düşünmüyorum çünkü insanımızı biliyorum, has bir karakter bu, önce döver sonra geçmiş olsun deriz!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..