Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Dost diye diye

Ne varsa elimde pay edip böldüm.

Savruldu harmanım dost diye diye.

Dalında kırılmış taze bir güldüm.

Döküldü yaprağım dost diye diye.

Yarama tuz bastım senden gelince.

Umudum tükendi dost diye diye.

Hasretinin oku bağrım delince.

Aradım dermanı, dost diye diye.

Bekledim yolunu özlemle yandım.

Yıllarca ağladım, dost diye diye.

Vuslata ermeyi, yakındır sandım.

Buz tuttu yüreğim, dost diye diye.

Her türlü acıyı, seninle tattım.

Katlandım cefaya dost diye diye.

Kendimi aşkından, ateşe attım.

Cehennemde yandım, dost diye diye.

Birdal CAN TÜFEKÇİ

14 - 4 - 2007

KİTAPTA YOK

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..