Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

29 Kasım '07

 
Kategori
Dostluk
 

Dost kalmak

Dostlukla ilgili birçok şey söylemek ve yazmak isterdim, ençok ben bunun özetini yapıp sizlerle paylaşmak istedim.
Arkadaşlıkla, Dostluğun nasıl farklı bir duygu olduğunu anlatmaya çalıştım.
ARKADAŞ, evinize geldiğinde misafir gibi davranır,
DOST, evinİze geldiğinde bozdalabını açıp istediğini alır.
ARKADAŞ, Senin ağladığını görmez,
DOSTUN omuzu ise senin gözyaşlarınla ıslanır.
ARKADAŞ, senin davetine bir paket hediye ile gelir,
DOST, sana yardım etmek için erken gelir, toparlanman için geç gider.
ARKADAŞ, senin daimaonun arkanda olmanı ister,
DOST ise her zaman senin arkandadır.
ARKADAŞ, onu o yattıktan sonra ararsan rahatsız olur,
DOST, neden bu kadar geç aradığını sorar, derdini dinlemek için.
ARKADAŞ, bir kavgadan sonra herşeyin bittiğini düşünür,
DOST ise tekrar tekrar arar.
ARKADAŞLARINIZA siz huzur vermeye çalışırsınız,
DOSTLARINIZ size huzur vermeye çalışır.
ARKADAŞ, bu yazdıklarımı okur ve hafif gülümser,
DOST ise gülümser ve bu okuduklarını dostları ile paylaşır.
Sevgiyle kalın, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...