Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Dost oldum ölüm senle!

Dost oldum ölüm senle!
 

Tükenmişiz!

Duvarın boyayı kusması gibi kusuyoruz şimdi içimizde biriktirdiğimiz irini.
Bu çıban!!! Patlatmazsan acısı yüreğimi dağlar. Yüreğim dağlanıyor.
Gelecekle ilgili beklentilerimi tozlu raflara bıraktım yıllanmış tahta evimde.

Ölümle tanışmıştım bir süre önce, pek hoşlanmadım kendisinden ne yalan söyliyeyim. Oysa hep o gülümseyen yüzümle bakardım ilk tanıştığım kişilere, sımsıkı tokalaşırıdm tüm güvenimle. Ama ölüm buz gibi gelmişti bana. Çok donuk!

Şimdi barıştım ölümle. Barıştırm derken de böyle içtenlikle anlaşabileceğim aklıma gelmezdi. İşte yine "ben"liğimi yaptım Yine samimi bir dostluk kurdum yeni arkadaşım ölümle. Oysa ne soğuk, ne uzak, ne kaprısli, ne cok bilmiş, kendine güvenen görünürdü gözüme. Ne çok korkardım onunla konuşmaktan bile.

Bak şimdi... Cıvık bir ilişki... Öyle ki yarın var mışım, yok muşum arkamda bişeyler bırakmışım umurumda değil. Ölümle barıştım da, alıp başımı gidebilecek kadar ona olan bu güven neye onu bilemedim işte.

Hep dersin ya, mesafeli ol, hemen kalbini açma diye. Yine başaramadım bak. Ölümle barıştım, dost oldum. Kendimi açtım.
Kendimi aştım.

Yine beceremedim.

İçimde bir yerlerde birşeylere karşılık bulan herşey gibi onu da sevgiyle kucakladım. Onunla alıp başımı gidebilecek kadar hem de. Onun için yarınlar anlamını yitirdi belki...
Ölümle de omuz omuzayım ya
Bundan başka daha ne olsun ki!

Ne o? Yoksa onu da mı kıskandın?
Oysa ölüm kız oğlan kızdı.
Oysa ölüm gördüğüm en bembeyaz şeydi hayatımda.

Korkma...

Senin olduğum kadar ölümündüm ben hep aslında...

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..