Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '10

 
Kategori
Dostluk
 

Dost

Dost
 

Sevgili dostlar yıllar akıp gidiyor… 2006 yılında tanıştık Milliyet Blogla… Fulya, Tuğba, Hoşseda… Onlarca arkadaşım neredeler, niçin bizimle beraber değiller…

Döküyoruz içimizi, dışımızı, paylaşıyoruz duygularımızı… Milliyet Blogta. De,da, ki,, tabi ki önemli… Ama asıl önemli bizleriz…Onlar ayrı yazılmalı…. Ama bizler.

Rahmetli Musta Mumcuya “ya ayrı olsa ne olur, olmasa ne olur” Abi ne olur kendine iyi bak, dernek, Blok boşver kendine iyi bak demiştim… Ben böyle yürekli, inaççı insan görmedim… Doğrusundan vazgeçmeyen insandı Mumcu…

2006 yılında MB üye olduğumda profilimde kendimi o anki düşüncelerimle anlatmaya çalışmıştım…

Sular aktı, çok şeyler değişti… Değişmeyen ben… Değişmeyen İnsanlığım…

Özlüyorum Dostlarım sizleri, sizler kendilerinizi bilirsiniz…. Yazılarınızı özledim… Sizleri çok özledim… Sevgili dostlarım… Lütfen yazınız… Paylaşın…

Sevgi paylaştıkça büyür…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..