Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Dosta Özlem

Özlüyorum… Özlüyorum.. 

Nasıl özlemem seni… 

Allah için seven dost. 

Seni Allah için çok seviyorum… 


Sana bakıyorum.. bakıyorum…. 

Sen ayna mısın mübarek. 

Sana bakıp bakıp hayretle,  

Kendimi bir tuhaf görüyorum. 


Seviyorum, çok seviyorum 

Allah için bir dostumu. 

Derdimi çözmek için koştu mu ? 

İşte o dostu çok seviyorum. 


Bu dost, can dost, benim dostum. 

Allah ayak verdi bana sana koştum. 

Bir kalp verdi sevsin diye,  

Seni Allah için sevdim ya şimdi.. 

İnan ki daha önce bomboştum.. 


04.01.2011. Tokat 

Turan Yalçın 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..