Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Dostlar sofrası

Dostlar sofrası
 

Kızgın ve üzgünmüsün? gel o zaman
bu sofra dostlar sofrası, sende katıl
Hayat dediğin nedirki ? be güzel can
Hiç durma kederi bırak, sende atıl

Üç günlük dünyada, nedirki derdin?
Hayatta bugüne kadar, kaç kişi sevdin?
Gelip bana danışsaydın, deseydin
Sana dostlar sofrasına gel derdim.

Bak kaç kişi mutlu kaç kişi neşeli?
Kimi kolu kırık, kiminin ise kanadı
Kimi borçlu, kimide aşktan yaralı
Ama hepsi dostlar sofrasında mutlu.

Acıyı, derdi, kederi bir kenara bırak
Sen patron ol, istersen ben çırak
Gel dostlar sofrasına bir halini soralım
Yeterki karnını doyur, biz aç kalalım

Ahmet İdiz

ahmetrobin@hotmail.com

ahmetrobin@gmail.com

reeldostlar grup sahibi
http://groups.google.com.tr/group/reeldostlar?hl=tr

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..