Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Dostlar yardım edin...

Dostlar yardım edin...
 

Türkiye'de neden reşitlik yaşı 18 dir. Hala anlamış değilim ?
14+ 1 yaşında bir çocuk neden ehliyet alamaz ?
14+ 1 yaşındaki çocuk neden bir marketten sigara içki alması yasaktır ?
14+ 1 yaşındaki çocuk evlenme dairesine gidip, ben evlenmek istiyorum derse, neden müsade edilmez ?
14+ 1 yaşındaki çocuk neden bu yaşadığı ülkede oy kullanması yasaktır ?
14+ 1 yaşındaki neden ısrarla çocuk olarak sayılır. Reşit sayılmaz ?

Ben bir cehl olduğum için bu konuda bilgi sahibi olmak istiyorum. Eğer içinizden birileri çıkar bu konuda beni aydınlatırsa; bundan sonraki yaşam süresi içinde ona hep müteşekkir kalacağım.

Saygılarla.

Dip Not : Sakın bana "18 yaşından küçükler psikolojik gelişiminin en hızlı olduğu dönemleridir. 18 yaş artık kişinin yaptıklarını kavradığı bir yaş olarak kabul edilmektedir. Artık sorumluluk üstlenebileceği düşünülmektedir." Diye felsefe üretmeyin. O kadarını algılaya + biliyorum.

15’lik kız razı ise alıkoyma suçu yok 29 Kasım 2008

YARGITAY Ceza Genel Kurulu, 15 yaşını doldurmuş çocukları rızasıyla kaçırıp cinsel ilişki kuranlara ceza verilmeyeceğine hükmetti.

Kahramanmaraş’ta bir genç 15 yaşını bitiren F.’yi rızası ile kaçırıp alkoydu. Kahramanmaraş Ağır Ceza Mahkemesi, sanığa lehine olan eski TCK’nın 430/2 maddesindeki, "Cinsel amaçlı olarak kaçırıp alıkoymak"tan bir yıl hapis cezası verdi. Yargıtay 5. Ceza Dairesi temyizde kararı bozdu ve sanığın beraatine hükmetti. Kızın 15 yaşını bitirdiği, rızası ile kaçırılıp alıkonulduğu vurgulandı.K.Hürriyet Gaz.Oya ARMUTÇU/ANKARA

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..