Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '12

 
Kategori
Okullar
 

Dostlar

MERHABALAR,

Kış geldi haydi gözümüz aydın; bu kış günlerinde sıcak bir kahe molası herkesi ne kadar mutlu eder değil mi, işte bende çok sevdiğim dostlarımla dün bu molayı verdik.

Sizi sabrederek dinleyen, off be haydi bitir konuşmanı demeyen, sözünü kesen, senin şaşırtacak doğru olmayan yollar göstermeyen dostlara sahip olmak günümüzde nekadar önemli ve ben şanslı grub dahilim işte YAŞASIN....

Evet dün kahve molasındaydık,konu neydi herzamaki gbi çocuklar, okullar, eğitim sistemi peki siz memnunmusnuz sistemden oğlum Arda bu yıl 1.sınıfa başladı, okulu disiplinli gerçi ben bundan hiç  şikayet etmiyorum neden mi? hayat çok acımasız ve disiplin küçük yaşlarda  sağlanmalı okumanın disiplini, ders çalışmanın disiplini, odasınının düzei olmasının disiplini ve......bir çok başarıya imza atlacağı isiplin küçük yaşlarda sağlanmalı olduğuna inanıyorum.

Dostlarımda aynı (dereceleri farklı olsa da) çocuklrımız bzim geleceğimiz evet ama şunada  karşıyım anneler babalar olarak bizim hayal ettiğimiz fakat çeşitli sebeplerden dolayı erişemediğiiz başarıları çocuklarımızdan acısını  çıkararak baskı yapmamak çok önemli, aslında bize düşen görev bu ayırımı çok iyi yapabilmek.

Ben tüm çocuklarımıza iyi bir gelecek, başarılı olmaları için bizlere çok görevler düştüğüne inanıyorm ve hepimizin çocuklarına sağlıklı başarılı yıllar diliyorum.

Sevgiyle kalın......

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..