Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '16

 
Kategori
Güncel
 

Dostlarım...

Ben,

19 Mayıs 1919 da Samsun’da bir güneş gibi doğan büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ün üstüne titrediği çocuğuyum…

Anam ANADOLU…

Doğum tarihim 29 Ekim 1923…

Adım LAİK CUMHURİYET…

Ben;

-Çocuklarınızın aydın geleceğiyim…

-Çağdaş uygarlığın müjdecisiyim…

-Kurtuluşun kanıtıyım…

-Bilimin verimli toprağıyım…

-Laik niteliğimle demokrasinin beşiğiyim…

-Devrimlerin kaynağıyım…

-Terör ve kargaşanın karşıtıyım…

-Yurtta barış, dünyada barışın temsilcisiyim…

Bu niteliklerim, Ata’mdan bana kalan kalıttır (Miras)…

Ata’m,sizin aydın geleceğiniz, özgürlüğünüz, bağımsızlığınız,  ümmetten-ulusa, hilafetten-demokrasiye, tebaadan-yurttaşa, cemaatten-topluma geçişiniz için beni o kadar çok önemsiyordu ki size seslenirken…

“Bütün dünya bilsin ki, benim için bir yandaşlık vardır: Cumhuriyet yandaşlığı”…

-“Benim en büyük eserim cumhuriyettir”...

Diyordu…

Benim için öğretmenler ve gençlere görevler verirken onlara şöyle sesleniyordu…

-“Öğretmenler,Cumhuriyet sizden, fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür nesiller ister.”…

“ Ey Türk gençliği!  Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni,  ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.”…

Doğduğumdan beri Ata’mın benden istediklerini eksizsiz yerine getirmeye çalışırken, her taraftan saldırılara uğruyor ve tüm darbelerin hedefi oluyorum…

Daha iki yaşında iken Şeyh Sait isyanı, yedi yaşında iken Kubilay olayı saldırılarıyla karşılaştım…

Ata’mınkararlı duruşuyla bu yol kazalarını hafif atlattım…

Beni içine sindiremeyen ve benimsemeyenlerin, öteden beri var olduğunu sizde biliyorsunuz…

O kadar ileri gittiler ki tapu senedimi bile tartışma konusu yaptılar…

Bana yapılan haksız saldırılara karşı yasal birçok protesto hakkınız varken kullanmadığınızı görüyorum…

Benden yana olanlar ve kendilerini “Cumhuriyet sevdalıları” olarak tanımlayanlar, gaflet (aymazlık) uykusunda olacaklar ki bu saldırılara karşı ses sedaları çıkmıyor. Ata’mdan aldığım güçle tek başıma ayakta durmaya, çocuklarınızın aydın geleceklerini karartmamaya…

Ve

Her zorluğa karşı direnmeye çalışıyorum…

Her gün dozunu arttıran üzerimdeki baskı ve saldırıyı dostlarıma bildirmek istedim…

Geç kalmadan… 10.10.2016

 

Gündüz AKGÜL

Emekli Cumhuriyet Savcısı

 

 
Toplam blog
: 310
: 504
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Adaletin mülkün temeli olduğuna inanarak 32 yıl adalet görevini yaptığım için mutluyum ..