Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '18

 
Kategori
Blog
 

Dostlarımdan, Benden Rahatsız Olduklarını Düşünürsem Ayrılırım, Dostlarımı Bırakmam Kendimi Kovarım

Dostlarımdan, Benden Rahatsız Olduklarını Düşünürsem Ayrılırım, Dostlarımı Bırakmam Kendimi Kovarım
 

Bu konuda işim pek zor değil çünkü dostlarım genellikle benden rahatsız.

Onlara karşı pek mantıklı davranışlar sergilediğim söylenemez ama yine de neden böyle yaptıklarını anlayamıyorum.

Kafalarındaki mükemmel adam imajı yüzünden oluyor bütün bunlar, beni o hayali kişilikle kıyaslıyorlar.

Kendi isteğimle işten çıktığım (ayrıldığım) için tazminatımı yani yol paramı vermiyorlar.

Hiçbirisine geri dönemedim çünkü farkında olmadan çok uzaklara gitmişim.

Dostlarım beni sevdiklerini ama güvenmediklerini söylüyorlar.

Onların hatası beni normal bir insan olarak görmeleri, altı ayda bir arıyormuşum örneğin! Telefon numaramı sık sık değiştirdiğim için bana ulaşmaları mümkün değilmiş, numaracı diyorlar!

Ya şimdi bunlara bakıyorum da yani bilmiyorum pek de rahatsız edici şeyler değil gibi.

Hata bende hep dürüst insanları arkadaş seçmişim!

Facebook arkadaşlarım örneğin… Alengirli yorum yaptım diye (sapuk supuk değil ha) dostluk bitti… Alt tarafı bir tane çam devirmişim, sanki ormanı kestim! Oğlum Kerim seni çok severim, hassas insanlarla dostluk zor, işin kötüsü cevher de onlarda. Delidir ne yapsa yeridir deyip hoş görenlerle devam ediyor.

Ahmet Gezgin diye birisiyle beni karıştırıyorlar… Güya Ahmet Gezgin aslında Kerim Korkut’muş. MB toplantılarına Kerim Korkut diye katılıyorum ama o olmayabilirim, ben kendimi bildim bileli iki kişiyim. Gizemi seviyorum, burada da kimsenin çözemeyeceği bir gizem var. Birinden biri gerçekte hiç yok ama hangisi? Sıkıştıkça Kerim, sıkıştıkça Gezgin. Ama pek fazla Gezgin olmuyorum çünkü düşük profil sokak çocuğu filam, oysa karizmaya ihtiyacım var.

Aslında bulunmaz Hint kumaşıyım ama nedense kimsenin umurunda değilim, belki de gerçek yüzüm ortaya çıktı.

Bazı insanların beni tanıdıklarına pişman olduklarını düşünüyorum ama dert etmesinler henüz yüz yüze gelmemiş şanslılar için karşılaşmama ihtimali yaratırım.

Cisimleri değil varlıkları önemli, ben dostlarımı yüreğimde yaşatırım.

Şükür hepsi gitti, sap gibi kaldım ortada, benim gibilerin sonu budur lakin hiçbirinin haklı olduğunu düşünmüyorum, beni terk ettiler, babalarını öldürdüm sanki!

MB’ de çok iyi dostlarım oldu, yazılarımı okudular ben onların okumadım okumuş gibi yaptım (Vasiyetname gibi oldu millet şüphelenecek Korkut ölüyor mu yoksa) ama yine de beni çok sevdiler öyle ki MB toplantısı düzenledim bir kişi bile gelmedi!

Bu yazıyı eğer editör yayınlarsa-ki şüpheli onlar da beni güvenilir bulmuyorlar, sanki yazıyı değil beni yayınlıyorlar-Blog kategorisinde yayımlamayacağım çünkü son Blog kategorisi yazıma bir kişi bile yorum yapmadı.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..