Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dostlarımla basamak basamak atlattım...

Evetttttt... Yeni ve bambaşka bir iş, farklı bir iş hayatı, yeni insanlar, uzun yollar, farklı kültürler, yeni yemek lezzetleri.... Alışmak lazım... Hayat tarzı değiştirmek lazım... Değiştiriyorum, ayak uydurmaya çalışıyorum, ama anlıyorum artık, büyüyorum, olgunlaşıyorum... Bunları birleştirince aslında tek bir kelime anlam buluyor... Yaşlanıyorum... Kenan Doğulu diyor ya "Her yaşın bir güzelliği var en güzel çağımdayım..."

Bu arada eski dostlar perçinleşiyor, her gittiğim memlekette eski dostlarımı buluyor, onlarla geceler boyu uzun uzun ev sohbetleri yapıyorum. Bana memleketlerini gezdiriyor yardımcı oluyorlar. Çoğu yeni dostlar bu duruma şaşırsada yıllarca doğru yatırımı doğru kişilere yapmış olmanın keyfini yaşıyorum. Tadını çıkartıyorum. Hepinizi seviyorum dostlar, yeni eski hepinizi. Hepiniz benim için duvarlarımda bir taşsınız, yosun tutmayan duvarlarım. Bazen tostladığım, tostladığımda kendimi bulduğum, hiç canımı yakmayan vuruşlar... İyi ki varsınız...
 
Toplam blog
: 14
: 987
Kayıt tarihi
: 07.11.06
 
 

Merhaba, ben İrem. 1975 Mersin doğumluyum. 2003 yılında hayatıma giren güzeller güzeli bir kızım var..