Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '11

 
Kategori
Futbol
 

Dostluğun kızardığı maç: Türkiye - G.Kore

Dostluğun kızardığı maç: Türkiye - G.Kore
 

A Milli Takımımız, kaptan Emre Belözoğlu’nun gördüğü son derece gereksiz kırmızı kart yüzünden dost ülke Güney Kore karşısında maçın son yarım saatini 10 kişiyle oynamak zorunda kaldı. Mücadelenin 58. dakikasında Koo Ja Cheol ile kapışan Emre sarı kart gördü. Tecrübeli futbolcu sadece 2 dakika sonra aynı futbolcuya sert bir müdahalede bulununca ikinci sarıdan kırmızı kartla oyun dışı kaldı. Sahayı terk ederken tribünlerden tepki alan Emre yaptığı sert faul yüzünden direkt kırmızı kart görseydi A Milli Takımımız’ın, 29 Mart’ta Avusturya ile oynayacağı 2012 Avrupa Şampiyonası Eleme Grubu maçında cezalı duruma düşecekti.  

A Milli Takımımız dün akşam hiç tat vermedi ne yazık ki. Ben resmen uflaya puflaya seyrettim maçı. Bir de sayın Yasin'in sıkıcı yorumları maçı seyrederken daha da buhranlara girmemize yardımcı oldu. Milli Takımımız çok güzel bir şekilde deneyimli ağabey oyuncular ve yeni Milli Takım deneyimsiz ve yetenekli oyuncularla Hiddink tarafından çok güzel bir şekilde karmalaştırılmıştı dayanışma açısından. Bu tür maçlarda yeni genç oyuncular çok atik, hızlı ve heyecanlı başlarla maça. Bir çok gol kaçırırlar. Hatta bazen abilerinden fırça da yerler maçta. Ben en çok Hamit Altıntop'u beğendim usta oyuncular arasından. Bir tek de Emremi beğenemedim. Yanındaki genç oyuncu arkadaşlarına yararlı örnek olacağı yerde zararlı bir şekilde kötü örnek teşkil etti. Oysa o genç oyuncular Emre gibi deneyimli ve usta ayaklı oyuncuları örnek alacaklardır. O kırmızı kart olmasaydı bile Emre sürekli agresif futbol oynamaya devam etti. Ben beğenmedim.  

Defansta Servet yine her zamanki gibi taş gibi sağlamdı ve güven verdi. Ama dediğim gibi bu futbolla hiçbir Avrupa arenasında başarı elde edemeyiz. Hiddink'in daha hiç 3 puan aldığı maç yok. Bu maçtan da 1 puan aldık çok şükür ! İnşallah önümüzdeki maçlarda kendimizi toparlarız ve bu maçtan da kendimize pay çıkarırız. Bu maç sadece bir hazırlık kardeşlik maçıydı ama imdat zillerinin de apaçık ortada görüldüğü bir maçtı Milli Takımımız adına. Ne demişler ? Klasik olacak biraz ama;  

" ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARA BAKACAĞIZ ! " . . .  

HAYAT SPORDA. LÜTFEN SPORSUZ YAŞAMAYIN.....  

SEVGİLERLE. 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..